مقاله انگلیسی ارزیابی فاکتورهای بحرانی موفقیت جهت اجرای مدیریت استراتژیک اطلاعات کاربری در بخش خدمات با ترجمه فارسی


دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

مقاله انگلیسی ارزیابی فاکتورهای بحرانی موفقیت جهت اجرای مدیریت استراتژیک اطلاعات کاربری در بخش خدمات با ترجمه فارسی مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۶  صفحه ترجمه فارسی و مقاله اصلی ISI سال انتشار ۲۰۱۴ با نام A survey of Critical Success Factors for Strategic Knowledge Management implementation: applications for Service Sector   شامل ۵ صفحه انگلیسی است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله انگلیسی ارزیابی فاکتورهای بحرانی موفقیت جهت اجرای مدیریت استراتژیک اطلاعات کاربری در بخش خدمات با ترجمه فارسی نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک مقاله مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد

فهرست مطالب

۱-چکیده    ۴
۲-مقدمه    ۵
۳ـ متدولوژی و طرح    ۸
۴ـ مدل سازی معادلات ساختاری (SEM)    ۸
۵ـ نتیجه گیری    ۹

References

Bhatt, G. (2000). “Organizing knowledge in the knowledge development cycle”. Journal of Knowledge Management, Vol. 4, No. 1, 15-26. Bontis, N. (2001). “CKO wanted – evangelical skills necessary: a review of the chief knowledge officer posi t i o n”. Knowledge and Process Management, Vol. 8, N o. 1, p. 29-38. Dalkir, K. (2005). Knowledge management in theory and practice. Burlington: Elsevier Butterworth-Heinemann. Davenport, T. H., & Prusak, L. (1998). Working knowledge. Boston: Harvard Business School Press. Davenport, T.H. Prusak. L. (1998). Working Knowledge. Harvard Business School Press, Boston. Derlund, J. (2010). Knowledge entrainment and project management: The case of large-scale transformation projects. International Journal of Project Management (28) 130–۱۴۱٫ Desouza, K.C. (2003). Strategic contributions of game rooms to knowledge management: some preliminary insights, Information & Management, 41, pp. 63–۷۴٫ Drucker, P. F. (2000). “Management Challenges for the 21st Century”. International Journal of Contemporary Hospitality Management. Vol. 12, No. 6, p. 238-247. He, W.; Qiao, Q. and Wei. K. K. (2009). Social relationship and its role in knowledge management systems usage. Information & Management (46) 175–۱۸۰٫ Kakabadse, N., Kouzmin, A. and Kakabadse, A. (2001). From tacit knowledge to knowledge management: Leveraging invisible assets. Knowledge and Process Management, 8(3), 137–۱۵۴٫ Kebede, G. (2010). KM: An information science perspective. International Journal of Information Management (30) 416–۴۲۴٫ King, A. W. and Zeithalm, C. P. (2003). Measuring organizational knowledge: A conceptual and methodological framework. Strategic Management Journal, 24(8), 763–۷۷۲٫ Makani, J. (2008). KM and international organizations: Perspectives on information professionals. Role. Libri, 58(4), 144–۱۵۴٫ Martin, B. (2008). Knowledge management. In C. Blaise (Ed.), Annual review of information science and technology (ARIST), vol. 42 (pp. 371– ۴۲۴). Medford, NJ: Information Today, Inc. Massa, S. and Testa, S. (2009). A knowledge management approach to organizational competitive advantage: Evidence from the food sector. European Management Journal (27), 129–۱۴۱٫ Mendoza, L., Marius, A., Pérez, M. and Grimán, A., (2007). Critical success factors for a customer relationship management strategy. Information & Software Technology. [Online]. 49 (8). Available from: http://www.factiva.com. [Cited 8 September 2007]. Prahalad, C.K. and Hamel, G. (1990). “The Core Competence of the Corporation”. Harvard Business Review. May-June 1990, p. 79-91. Richter, A. and Niewiem S. (2009). Knowledge transfer across permeable boundaries: An empirical study of clients’ decisions to involve management consultants. Scandinavian Journal of Management (25), 275-288. Rowley, J. (1999). “What is Knowledge Management?”. Library Management, Vol. 20, No. 8, pp. 416-420. Rowley, J. (2007). The wisdom hierarchy: Representations of the DIKW hierarchy. Journal of Information Science, 33(2), 163–۱۸۰٫ Safari Kahreh, Mohammad. (2011). Economics of Strategic Knowledge Management: A New Model for Assessment. International Journal of Trade, Economics and Finance, Vol. 2, No. 3, pp. 257-262. Sanchez, R. and Heene, A. (1997). Strategic Learning and Knowledge Management. Chichester: John Wiley. Scott-Morton, M. S. (1991). The Corporation of the 1990s. New York: Oxford University Press. Senge, P. M. (1990). The Fifth Discipline. Doubleday/Century: New York. Shaw, G. and Williams A. (2009). Knowledge transfer and management in tourism organisations: An emerging research agenda. Tourism Management (30) 325–۳۳۵٫ Shin, Minsoo. (2004). A framework for evaluating economics of knowledge management systems. Information & Management, 42: 179–۱۹۶٫ Sinotte, M. (2004). Exploration of the field of knowledge management for the library and information profession. Libri, 54, 190–۱۹۸٫ Wild, R., & Griggs, K. (2008). A model of information technology opportunities for facilitating the practice of knowledge management. VINE, 38(4), 490– ۵۰۶٫

A survey of Critical Success Factors for Strategic Knowledge Management implementation: applications for Service Sector

Abstract

Organizations are implementing knowledge management (KM) systems with the assumption that the result will be an increase in organizational effectiveness, efficiency, and competitiveness. Practices of knowledge management are context-specific and they can influence organizational effectiveness. In the e-economy era, for achieve and sustain the competitive advantage, the implementation of strategic knowledge management (SKM) is undeniable. Through knowledge driven reconfiguration, integration and innovation of organizational competencies, are gained. The main purpose of this research is to identify the critical success factors (CSFs) that are very important for SKM implementation. For this purpose data was gathered from services sector of Iran and with focus on the biggest part of this services sector that is banking industry. Data was gathered from both academicians and professionals of the field. After appropriate literature review and also data that gathered from the research population through a question, data was analysed and eventually the more important critical success factors for SKM implementation in this sector was identified and presented. Also the structural equation modelling has been run to demonstrate the validity of basic CSFs in this research. In the final section of this paper the both applied and theoretical recommendations will be presented

Introduction

Knowledge has been recognized as an important source of competitive advantage and value creation (King and Zeithalm, 2003; Massa and Testa, 2009), as an indispensable ingredient for the development of dynamic core competencies and, more generally, as a determinant factor for firms with global ambitions. Moreover, knowledge that firms acquire is a dynamic resource that needs to be nourished and managed carefully. An increasing range of disciplines has drawn attention both to the significance of knowledge and its various codified and explicit forms in terms of business success (Shaw and Williams, 2009). It is worth underlining that the concepts of knowledge and information tend to be used interchangeably throughout the literature and praxis *Corresponding Author: Mohammad Safari Kahreh. Tel.: +98-918-945-1204

1-چکیده

سازمان­ها سیستم­های مدیریت اطلاعات (Km) را با این فرضیه اجرا می­کنند که شاهد افزایش کارکرد سازمانی، کارآیی و مزایای رقابتی باشند. عملکرد مدیریت اطلاعات خاص محتوای سازمان است که کارکرد سازمانی را تحت تأثیر قرار می­دهد. در عرصه اقتصاد الکترونیکی برای حصول و حفظ مزایای رقابتی، اجرای مدیریت استراتژیک اطلاعات (SKM) انکارناپذیر می­باشد. در واقع با پیکره­بندی مجدد بر اساس اطلاعات و با انسجام و ابداع ساختارهای سازمانی، چنین امری قابل حصول می­باشد. هدف اصلی تحقیق حاضر شناسایی فاکتورهای بحرانی موفقیت (CSF) است که برای اجرای SKM اهمیت بالایی دارد. به همین منظور داده­ها از بخش خدمات و از متخصصان امر جمع­آوری شده که شامل بخش بانکداری و صنعت می­باشد. بعد از بازبینی دقیق ادبیات، داده­هایی نیز از مجموعه­های تحقیقاتی حاصل شده که برگرفته از سؤالات تحلیلی بوده و نهایتاً به تعیین مهمترین فاکتورهای اجرای SKM در این بخش کمک کرده است. همچنین برای اثبات ارزش و اعتبار CSF از مدل سازی معادلات ساختاری نیز استفاده شده است. در بخش نهایی مقاله نیز پیشنهادات تئوری و کاربردی مطرح شده است.

کلیدواژه­ها: مدیریت استراتژیک اطلاعات، فاکتورهای بحرانی موفقیت، بخش خدمات.

۲-مقدمه

۱ـ اطلاعات را می­توان منبع مهمی برای ایجاد ارزش و مزایای رقابتی تلقی کرد. (Massa , King) و در واقع این امر بخشی جداناپذیر در توسعه رقابت­های هسته­ای دینامیک بوده و می­توان آن را عامل تعیین کننده­ای برای شرکت­هایی تلقی کرد که جنبه جهانی دارند.

علاوه بر آن اطلاعاتی که شرکت­ها به دست می­آورند، منابع دینامیک است که باید با دقت مدیریت شده و مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به گستره اصولی که در این زمینه مطرح شده باید به مشخصه اطلاعات، نمونه­های کد گذاری و نمونه­های صریح آن در قالب موفقیت کاری تأکید کرد. بنابراین مهم است که مفاهیم اطلاعات را در راستای استفاده تبادلی در ادبیات درک کرد. (Niewem و Ritcher) مدیریت اطلاعات باید مردم، فرآیندها، تکنولوژی و فرهنگ را پوشش دهد.

30,000 ریال – خرید

تمام مقالات و پایان نامه و پروژه ها به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

براي قرار دادن بنر خود در اين مکان کليک کنيد
به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید


جستجو پیشرفته مقالات و پروژه

سبد خرید

  • سبد خریدتان خالی است.

دسته ها

آخرین بروز رسانی

    شنبه, ۵ فروردین , ۱۳۹۶

اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط دیجیتال ایران digitaliran.ir صورت گرفته است
تمامی حقوق برایdjkalaa.irمحفوظ می باشد.