مقاله انگلیسی استراتژی های بازاریابی بین المللی در مجموعه های صنعتی چشم اندازهایی در مورد نیمکره جنوبی با ترجمه فارسی


دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

مقاله انگلیسی استراتژی های بازاریابی بین المللی در مجموعه های صنعتی چشم اندازهایی در مورد نیمکره جنوبی با ترجمه فارسی مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۱۹  صفحه ترجمه فارسی و مقاله اصلی ISI سال انتشار ۲۰۱۴ با نام International marketing strategies in industrial clusters: Insights from the Southern Hemisphere  شامل ۱۰ صفحه انگلیسی است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله انگلیسی استراتژی های بازاریابی بین المللی در مجموعه های صنعتی چشم اندازهایی در مورد نیمکره جنوبی با ترجمه فارسی نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک مقاله مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد

فهرست مطالب

چکیده     ۵
۱٫ مقدمه    ۶
۲٫ پیش زمینه تئوری    ۸
۲٫۱ مزایای مجموعه های صنعتی     ۸
۲٫۲ عوامل خارجی بازاریابی     ۹
۲٫۳ خوشه ها و شبکه ها     ۹
۲٫۴تسریع یادگیری در بازار     ۱۰
۳٫ خوشه های تولید شراب در نیمکره جنوبی    ۱۱
۳٫۱٫ آرژانتین     ۱۲
۳٫۲٫ استرالیا     ۱۲
۳٫۳ شیمی     ۱۲
۳٫۴٫ نیوزیلند    ۱۳
۴٫ متدولوژی     ۱۳
۵٫ نتایج     ۱۵
۵٫۱٫  مشخصه های شرکتی     ۱۵
۵٫۲مجموعه های منطقه ای و مزیت های مکانی     ۱۵
۵٫۳٫ مزایای حاصل از اعملیات مشترک بازاریابی     ۱۶
۵٫۴٫ تحلیل نشان خوشه ای     ۱۷
۵٫۵ . تحلیل رگرسیون     ۱۸
۶٫مباحث    ۱۹
۷٫ نتیجه گیری و تحقیقات آینده    ۲۱
۷٫۱ نکات مدیریتی و تحقیقات آینده     ۲۲

References

Altenburg, T., & Meyer-Stamer, J. (1999). How to promote clusters: Policy experiences from Latin America. World Development, 27(9), 1693–۱۷۱۳٫ Andresen, E., Bergman, A., & Hallén, L. (2011). Email as a communication strategy in a regional strategic network. In M. Johanson, & H. Lundberg (Eds.), Network strategies for regional growth (pp. 100–۱۲۵). Basingstoke: Palgrave Macmillan. Aylward, D. (2006). Innovation lock-in: Unlocking research and development path dependency in the Australian wine industry [Research paper]. Australia: University of Wollongong. Bangara, A., Freeman, S., & Schroder, B. (2012). Legitimacy and accelerated internationisation: an Indian perspective. Journal of World Business, 47(4), 623–۶۳۴٫ Benson-Rea, M., Woodfield, P., Brodie, R., & Lewis, N. (2011). Sustainability in strategy: Maintaining a premium position for New Zealand wine. 6th International Conference of the Academy of Wine Business Research, 9–۱۰ June, Bordeaux, France. Bergman, E. M. (2008). Cluster life-cycles: An emerging synthesis. In C. Karlsson (Ed.), Handbook of research on cluster theory (pp. 114–۱۳۲). UK: Edward Elgar. Bianchi, C., & Wickramasekera, R. (2013). An exploratory study of the factors enhancing and inhibiting export growth in the Chilean wine industry. Journal of International Food and Agribusiness Marketing, 25(2), 85–۱۰۲٫ Blundel, R. (2006). Little ships: The co-evolution of technological capabilities and industrial dynamics in competing innovation networks. Industry and Innovation, 13(3), 313–۳۳۴٫ Brown, P., & Bell, J. (2001). Multinational in a new era. In J. Taggart, M. Berry, & M. McDermontt (Eds.), Industrial clusters and small firms’ internationalization (pp. 10–۲۶). London: Macmillan. Brown, P., & McNaughton, R. (2002). Global competitiveness and local networks: A review of the literature. In P. McNaughton, & R. Green (Eds.), Global competition and local networks (pp. 3–۳۷). Aldershot: Ashgate Publishing. Brown, P., McNaughton, R., & Bell, J. (2010). Marketing externalities in industrial clusters: A literature review and evidence from the Christchurch New Zealand electronics cluster. Journal of International Entrepreneurship, 8, 168–۱۸۱٫ Buckley, P. (2002). International business versus international marketing. International Marketing Review, 19(1), 16–۲۰٫ Cavusgil, S. T. (1984). Differences among exporting firms based on their degree of internationalization. Journal of Business Research, 12, 195–۲۰۸٫ Clarke, O. (2002). Oz Clarke’s new wine atlas: Wines and wine regions of the world. Orlando, Florida: Webster’s International. Cooke, P., & Leydesdorff, L. (2006). Regional development in the knowledge-based economy: The construction of advantage. The Journal of Technology Transfer, 31(1), 5–۱۵٫ Coviello, N., Brodie, R., Danaher, P., & Johnston, D. (2002). How firms relate to their markets: An empirical examination of contemporary marketing practices. Journal of Marketing, 66, 33–۴۶٫ Cusmano, L., Morrison, A., & Rabellotti, R. (2010). Catching up trajectories in the wine sector: A comparative study of Chile, Italy, and South Africa. World Development, 38(11), 1588–۱۶۰۲٫ Duarte Alonso, A. (2010). Internationalisation of small and medium New Zealand wineries: An exploratory study. Small Enterprise Research, 17(1), 58–۷۳٫ Eisingerich, A. B., Bell, S. J., & Tracey, P. (2010). How can clusters sustain performance? The role of network strength, network openness, and environmental uncertainty. Research Policy, 39(March), 239–۲۵۳٫ Fastoso, F., & Whitelock, J. (2011). Why is so little marketing research on Latin America published in high quality journals and what can we do about it?: Lessons from a Delphi Study of authors who have succeeded. International Marketing Review, 28(4), 435–۴۴۹٫ Fastoso, F., & Whitelock, J. (2012). Guest editorial. International Marketing Review, 29(3), 226–۲۲۷٫ Felzensztein, C., & Deans, K. (2013). Marketing practices in wine clusters: Insights from Chile. Journal of Business & Industrial Marketing, 28(4), 357–۳۶۷٫ Felzensztein, C., Gimmon, E., & Aqueveque, C. (2012). Clusters vs un-clustered industries: Where does inter-firm marketing coopera

International marketing strategies in industrial clusters: Insights from the Southern Hemisphere

Christian Felzensztein a, ⁎, Christina Stringer b , Maureen Benson-Rea b , Susan Freeman c a School of Business, Universidad Adolfo Ibañez, Av Diagonal Las Torres 2700, Peñalolen, Santiago, Chile b Department of Management and International Business, The University of Auckland, Private Bag 92019, Auckland, New Zealand c International Business, Business School, University of Adelaide, 10 Pulteney Street, Adelaide, South Australia 5005, Australia

abstract

This paper examines co-operative marketing strategies among clustered-based firms in the most important wine producing and exporting countries in the ‘new world’. The research examines the development of active inter-firm marketing co-operation undertaken by firms to achieve competitive positioning in international markets. The results of a survey of managers located in Argentina, Australia, Chile and New Zealand are presented. The empirical contribution comes from the unique comparative data from regional clusters in four countries which are seen internationally as innovative producers and marketers, all strongly export-oriented, but at different stages of economic development and positioning in the global marketplace. In addition, this study makes a significant contribution to agglomeration theory by confirming the importance of sharing marketing knowledge to build sustainable competitive advantage in international markets. The theoretical contribution builds understanding of international marketing strategies within the Southern Hemisphere group of emerging countries and offers new insights on international marketing practices for emerging firms from both the developed economies in the Pacific Ocean region and Latin American emerging economies. © ۲۰۱۳ Elsevier Inc. All rights reserved.

Introduction

The role of industrial clusters and networks in the growth of entrepreneurial firms, industries and economies is an important area of research (Blundel, 2006; Johanson & Mattsson, 1988; Piore & Sabel, 1984; Vasilchenko & Morrish, 2011). While much prior research focuses either on economic development policies to induce or stimulate co-operation in clusters, or on the benefits or critical success factors of clusters, less attention has been paid to analyzing relations among actors within and across clusters (Sugden, Wei, & Wilson, 2006). Therefore, research on how firms within regions develop (or not) co-operative relationships with firms in their regions and the nature of those activities is warranted. This study explores co-operative marketing strategies among cluster-based firms in some of the most important wine producing and exporting countries in the Southern Hemisphere: Argentina, Australia, Chile and New Zealand. In particular, the paper examines the development of inter-firm marketing co-operation, a specific type of active marketing externality (Brown, McNaughton, & Bell, 2010), by firms aiming to achieve competitive positioning in international markets. This paper brings new theoretical perspectives from a global industry into the under-researched Southern Hemisphere Pacific Ocean region, and advances knowledge about the role of inter-firm relations in international marketing and competitive advantage. The four countries in the study operate at different stages of economic and cluster development. In light of a lack of strong international comparative evidence between developed and emerging economies relating to the benefits of inter-firm co-operation in marketing and co-location (Felzensztein, Gimmon, & Aqueveque, 2012), further research is needed. There have been calls for more comparative studies including the under-researched geographical area of Latin America (Fastoso & Whitelock, 2011; Fastoso & Whitelock, 2012). This region demonstrates increasing strategic connections with other emerging markets and the developed world as a whole, underlining the research importance of further comparative understanding of Latin American firm strategies. The study addresses these gaps in the literature and aims to better understand the marketing practices of clustered firms from the Southern Hemisphere Pacific Ocean region. Two key research questions inform the study: firstly, how and to what extent does geographical co-location (close proximity of firms) influences inter-firm marketing co-operation to achieve better competitive advantage in international markets? Secondly, what are the differences, if any, in marketing practices among clustered firms in emerging versus developed economies to achieve their international marketing strategies? To answer these research questions, the results of a 2010 survey of general and marketing

چکیده :

در این مقاله استراتژی های بازاریابی شرکتی در شرکت های خوشه ای در کشورهای مهم تولیدکننده و صادرکننده شراب در دنیای جدید مورد بررسی قرار گرفته است. در این تحقیق توسعه بازاریابی بین شرکتی و مشارکت در امر بازاریابی برای حصول موضع رقابتی در بازار بین المللی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج ارزیابی مدیران به آرژانتین ، استرالیا ، شیلی و نیوزیلند مربوط است که ارائه شده است. تاثیر تجربی حاصل برگرفته از داده های مقایسه ای مجموعه های منطقه ای در ۴ کشوری است که به صورت بین المللی تولیدکننده و بازاریاب های منحصر به فردی هستند و همگی روند صادرات را دنبال کرده ولی در مراحل مختلف رشد اقتصادی و موضع بازار جهانی می باشند. در این مطالعه تاثیر در تئوری انباشتگی نیز با تایید اهمیت توزیع اطلاعات بازاریابی و شکل گیری مزایای پایدار رقابتی در بازارهای بین المللی مورد تاکید قرار گرفته است. عوامل تئوری باعث شکل گیری درک ما از استراتژی بازاریابی بین الملی در نیمکره جنوبی و کشورهای نوظهور آن شده و چشم اندازهای جدیدی از عملکردهای بازاریابی بین المللی برای شرکت های نوظهور حاصل می شود که در منطقه اقیانوسیه و آمریکای لاتین در اقتصاد توسعه یافته تعریف شده اند.

۱٫ مقدمه

نقش مجموعه ها و شبکه های صنعتی در شد شرکت های کارآفرینی ، صنایع و اقتصاد ، زمینه تحقیقاتی مهمی است و در تحقیقات قبلی نیز بر سیاست های توسعه اقتصادی تاکید می شد که باعث القا و تحریک مشارکت و ایجاد فاکتورهای موفقیت می گردید. بنابراین به تحلیل روابط بین عوامل و در خوشه ها توجه زیادی نمی شد. تحقیقات مربوط به چگونگی عملکرد شرکت ها در نواحی باعث ایجاد روابط مشارکتی با شرکت های منطقه ای شده و ماهیت فعالیت های آن ها تضمین گردیده است . در این مطالعه استراتژی مشارکتی بازاریابی درشرکت های خوشه ای تولید و ضرورت شراب و نیمکره جنوبی مورد بررسی قرار گرفته است. آرژانتین ، استرالیا ، شیلی ، نیوزیلند. در این مقاله توسعه مشارکت بازاریابی و انواع خاص شرایط نیز بررسی شده تا موضع رقابتی در بازار بین المللی حاصل شود. در این مقاله چشم اندازهای تئوری جدیدی از قسمت جهانی برای نیمکره جنوبی و ناحیه اقیانوسیه مطرح شد و اطلاعاتی از روابط مردم در بازاریابی بین المللی و مزایای رقابتی حاصل گردیده است. ۴ گروه مورد مطالعه در مراحل مختلف توسعه اقتصادی عمل می کنند. در شرایطی که شواهد مقایسه قوی بین المللی بین اقتصاد توسعه یافته و اقتصاد نوظهور وجود نداشته باشد ، ارتباط با سود مشارکت در بازاریابی باید مورد بررسی دقیق تری قرار گیرد. البته نیاز به مطالعات مقایسه ای در نواحی جغرافیایی آمریکای لاتین نیز مورد تاکید قرار می گیرد. در این ناحیه ارتباطات استراتژیک با بازارهای نوظهور در حال گسترش بوده و این امر می تواند به درک مقایسه ای استراتژی شرکتی آمریکای لاتین کمک کند. در مطالعه حاضر شکاف های ادبیات بررسی شد تا درک بهتری از بازاریابی در شرکت های مجموعه ای نیمکره جنوبی و منطقه اقیانوسیه حاصل شود. دو سوال کلیدی نیز در تحقیق مطرح شده است : چگونه و تا چه حد ، مکان یابی جغرافیایی ، مشارکت بازاریابی را جهت حصول مزایای رقابتی در بازار بین المللی تحت تاثیر قرار داده است ؟ دوم این که تفاوت های عملکردهای بازاریابی در میان اقتصاد توسعه یافته و اقتصاد نوظهور و در راستای حصول استراتژی بین المللی چیست؟ برای پاسخ به سوالات تحقیقی ، نتایج گزارشات ۲۰۱۰ در رابطه با مدیران بازاریابی شرکت های تولید شراب مورد بررسی قرار گرفته است ( در نیمکره جنوبی و منطقه اقیانوسیه ) .

60,000 ریال – خرید

تمام مقالات و پایان نامه و پروژه ها به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید.

مطالب پیشنهادی:
  • مقاله بازاریابی شبکه ای
  • پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی
  • تحقیق تاثیر ارزشهای اسلامی بر بازاریابی
  • مقاله برنامه و بودجه بازاریابی
  • تحقیق رابطه رایانه ای سازی کردن با عملکرد بازاریابی
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    براي قرار دادن بنر خود در اين مکان کليک کنيد
    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید
    

    جستجو پیشرفته مقالات و پروژه

    سبد خرید

    • سبد خریدتان خالی است.

    دسته ها

    آخرین بروز رسانی

      یکشنبه, ۱ مرداد , ۱۳۹۶
    
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط دیجیتال ایران digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایdjkalaa.irمحفوظ می باشد.