مقاله انگلیسی تاثیر محدودیت محدوده دید بر عملیات گردش به چپ در تقاطع های چراغ دار با ترجمه فارسی


دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

مقاله انگلیسی تاثیر محدودیت محدوده دید بر عملیات گردش به چپ در تقاطع های چراغ دار با ترجمه فارسی مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۱۶  صفحه ترجمه فارسی و مقاله اصلی با نام nfluence of Restricted Sight Distances on Permitted Left-Turn Operation at Signalized Intersections  شامل ۹ صفحه انگلیسی است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله انگلیسی تاثیر محدودیت محدوده دید بر عملیات گردش به چپ در تقاطع های چراغ دار با ترجمه فارسی نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک مقاله مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد

فهرست مطالب

چکیده     ۴
مقدمه     ۵
اهداف تحقیق     ۶
بازبینی ادبیات     ۶
شکاف بحرانی و زمان پیگیری بر اساس مطالعات میدانی     ۹
جمع آوری داده با استفاده از سیستم های ویدیویی     ۱۰
شکاف بحرانی بر اساس رگرسیون تدارکاتی     ۱۱
زمان پیگیری     ۱۳
زمان پاسخگویی پذیرش شکاف زمانی     ۱۳
تحلیل ظرفیت ترافیک مجاز گردش به چپ     ۱۴
نتیجه گیری مباحث     ۱۸

References

AASHTO. 2001. A policy on geometric design of highways and streets, Washington, D.C. Abou-Henaidy, M., Teply, S., and Hunt, J. D. 1994. “Gap Acceptance Investigations in Canada.” Proc., 2nd Intersections Based on Reserve Capacities, Int. Symp. on Highway Capacity, Vol. 1, Australian Road Research Board—Transportation Research Board, Melbourne, Australia, 1–۲۰٫ Fig. 7. Effect of restricted sight distance on permitted left-turn capacity JOURNAL OF TRANSPORTATION ENGINEERING © ASCE / FEBRUARY 2008 / 75 Adebisi, O. 1982. “Driver gap acceptance phenomena.” Transp. Engrg. J., 1086, 676–۶۸۸٫ Alexander, J., Barham, P., and Black, I. 2002. “Factors influencing the probability of an incident at a junction: Results from an interactive driving simulator.” Accid. Anal Prev., 34, 779–۷۹۲٫ Bonneson, J. A., and Fitts, J. W. 1995. “Traffic data collection using video-based systems.” Transportation Research Record. 1477, Transportation Research, Board, Washington, D.C., 31–۴۰٫ Brilon, W. 1995. Methods for measuring critical gap, Ruhr-University Press, Bochum, Germany. Cassidy, M. J., Madanat, S. M., Wang, M.-H., and Yang, F. 1995. “Unsignalized intersection capacity and level of service: Revisiting critical gap.” Transportation Research Record. 1484, Transportation Research Board, Washington, D.C., 16–۲۳٫ Cooper, P. J., and Zheng, Y. 2002. “Turning gap acceptance decisionmaking: the impact of driver distraction.” J. Safety Res., 33, 321–۳۳۵٫ David, N. A., and Norman, J. R. 1979. “Motor vehicle accidents in relation to geometric and traffic features of highway intersections: Volume II; Research report.” Publication No. FHWA-RD-76–۱۲۹, Federal Highway Administration, Washington, D.C. Easa, S. M., Ali, M. Z. A., and Dabbour, E. 2005. “Offsetting opposing left-turn lanes for intersections on horizontal curves.” J. Transp. Eng., 13111, 835–۸۴۲٫ Fitzpatrick, K. 1991. “Gaps accepted at stop-controlled intersections.” Transportation Research Record. 1303, Transportation Research Board, Washington, D.C., 103–۱۱۲٫ Harwood, D., Mason, J., Brydia, R., Pietrucha, M. T., and Gittings, G. L. 1996. “Intersection sight distance.” NCHRP Rep. No. 383, Transportation Research Board, National Research Council, Washington, D.C. Harwood, D., Pietrucha, M. T., Woodldridge, M. D., Brydia, R., and Fitzpatrick, K. 1995. “Median intersection design.” NCHRP Rep. No. 375, Transportation Research Board, National Research Council, Washington, D.C. Joshua, S. C., and Saka, A. A. 1992. “Mitigation of sight-distance problem of unprotected left-turning traffic at intersections.” Transportation Research Record. 1356, Transportation Research Board, Washington, D.C., 73–۷۹٫ Kyte, M., et al. 1996. “Capacity and level of service at unsignalized intersections.” Final Rep. Volume 1-Two-Way Stop-Controlled Intersections, National Cooperative Highway Research Program, Washington, D.C. Kyte, M., Kittelson, W., Tian, Z., Brilon, W., Troutbeck, R., and Mir, S. 1994. “New measurements for saturation headways and critical gaps at stop-controlled intersections.” Proc., 2nd Int. Symp. on Highway Capacityat Sydney, Austrialian Road Research Board, Melbourne, Australia, 345–۳۶۴٫ Kyte, M., Zegeer, J., and Lall, K. B. 1991. “Empirical models for estimating capacity and delay at stop-controlled intersections in the United States.” Intersection without Signals II, Proc., Int. Workshop, New York, 335–۳۶۱٫ Lieu, H., Gartner, N., Messer, C. J., and Rathi, A. K. 1999. Traffic flow theory, U.S. Department of Transportation, Federal Highway Administration, Washington, D.C. Maher, M. J., and Dowse, R. J. 1983. “Estimating parameters in models of gap acceptance by queues.” Traffic Eng. Control, 24, 252–۲۵۸٫ McCoy, P. T., Navarro, U. R., and Witt, W. E. 1992. “Guidelines for offsetting opposing left-turn lanes on four-lane divided roadways.” Transportation Research Record. 1356, Transportation Research Board, Washington, D.C., 28–۳۶٫ Melcher, D. J. 2003. “Comprehensive methodology for evaluating sight distance for major road left turns.” Proc., Institute of Transportation Engineers 2003 Annual Meeting and Exhibit, Seattle. Miller, A. J. 1972. “Nine estimators for gap-acceptance parameters.” Proc., Int. Symp. on the Theory of Traffic Flow and Transportation, Berkeley, Calif., Elsevier, Amsterdam, The Netherlands. Saka, A. 1998. “Effect of dynamic sight-distance problem on unprotected left-turn movement capacity.” J. Transp. Eng., 1243, 223– ۲۲۸٫ Siegloch, W. 1973. Die leistungsermittlung an knotenpunkten ohne lichtsignalsteuerung (capacity calculations for unsignalized intersections), Vol. 154, Schriftenreihe Strassenbau und Strassenverkehrstechnik, Germany. Tian, Z., et al. 1999. “Implenting the maximum likelihood methodology to measure a driver’s critical gap.” Transp. Res., Part A: Policy Pract., 333–۴, ۱۸۷–۱۹۷٫ Transportation Research Board TRB. 2000. Highway capacity manual HCM, National Research Council, Washington, D.C. Troutbeck, R. J. 1992. “Estimating the critical acceptance gap from traffic movements.” Physical Infrastructure Center Rep., Queensland Univ. of Technology, Queensland, Australia. Yan, X., and Radwan, E. 2004. “Geometric models to calculate intersection sight distance for unprotected left-turn traffic.” Transportation Research Record. 1523, Transportation Research Board, Washington, D.C., 46–۵۳٫ Yan, X., Radwan, E., and Birriel, E. 2006. “Geometric models to calculate left-turn sight distance for signalized intersections on horizontal curves.” J. Transp. Eng., 1329, 683–۶۹۰٫ ۷۶ / JOURNAL OF TRANSPORTATION E

nfluence of Restricted Sight Distances on Permitted Left-Turn Operation at Signalized Intersections

Xuedong Yan, Ph.D.1 and Essam Radwan, Ph.D., P.E., F.ASCE2

Abstract:

Adequate sight distance is an important factor needed to provide safe and efficient operation of left-turn movements at signalized intersections. This factor becomes more crucial for left turners attempting this maneuver during the permitted phase of the traffic signal. The large size median of the major road is commonly designed to accommodate an exclusive left-turn lane. However, studies have proved that if the median of that major road is relatively wide, the simultaneously turning vehicles in the opposite left-turn lanes often restrict driver’s sight distances for each other. In this study, a field observation was conducted to analyze the changes of left-turn gap acceptance parameters associated with drivers’ restricted sight distances. Theoretical models were developed and used to quantify the negative effect of the restricted sight problem on the left-turn capacity. The results show that the sight-distance problem may contribute to significant increments of the critical gap and follow-up time. This influence on driver’s gap-acceptance behavior may result in a 70% reduction in the left-turn capacity when the opposing-through traffic volume increases up to 1,800 vehicles/h. The capacity reduction rate increases with the increase in both the opposing-through traffic volume and the volume-to-capacity ratio of the opposing left-turn traffic. DOI: 10.1061/ASCE0733-947X2008134:268

چکیده :

میدان دید کافی ، عامل مهمی برای تامین عملیات ایمن گردش به چپ در تقاطع های علامت دار ( مجهز به سیستم علائم راهنمایی) تلقی می شود . چنین فاکتوری در شرایط که راننده می خواهد گردش به چپ را با توجه به چراغ انجام دهد اهمیت بیشتری پیدا می کند. معمولا قسمت میانی با سایز بزرگی طراحی شده تا امکان گردش به چپ در مسیر به صورت انحصاری فراهم شود. با این وجود مطالعات ثابت کرده که اگر قسمت میانی در جاده بزرگی ساخته شده و پهن باشد خودروهایی که در مسیر عکس خط گردش به چپ حرکت می کنند با محدودیت دید روبرو می شوند. در مکانی حاضر ، مشاهدات میدانی صورت گرفته تا تغییرات پارامترهای پذیرش شکاف در گردش به چپ با توجه به محدودیت دید راننده مورد بررسی قرار گیرد. مدل های تئوری نیز ارائه شده و برای بررسی کمی تاثیرات منفی محدودیت دید مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد که محدودیت دید می تواند باعث بروز شکاف بحرانی شده و زمان پیگیری افزوده شود. چنین تاثیری بر رفتار پذیرش شکاف باعث ۷۰ درصد کاهش در ظرفیت گردش به چپ شده و جمع ترافیکی مسیر معکوس تا ۱۰۰۰ خودرو در ساعت افزوده می شود.

نرخ کاهش ظرفیت با افزایش ترافیک مسیر معکوس و نرخ جسم به ظرفیت در ترافیک معکوس مسیر گردش به چپ افزوده خواهد شد.

کلیدواژه ها : گردش به چپ ، علائم ترافیکی ، تقاطع ، ظرفیت ترافیکی

مقدمه :

وقتی چراغ سبز است و امکان عبور در تقاطع در بزرگراه ها وجود دارد راننده نور گردش به چپ در مسیر گردش به چپ نیازمند پذیرش شکاف های زمانی هستند که در مسیر معکوس ترافیکی برای گردش به چپ به وجود می آید. برای این که مانور به شکل موفق صورت گیرد باید پذیرش شکاف زمانی در راننده قطعی شده که چنین فرآیندی کاملا پیچیده بوده و نیازمند حداقل میدان دید می باشد. با این وجود اگر در تقاطع یک جاده بزرگ ، قسمت میانی پهن باشد ، خودروهایی که گردش به چپ دارند دید رانندگان دیگر را مسدود می کنند. چنین شرایطی باعث محدودیت دید برای رانندگانی می شود که شکاف کوچکی را برای گردش به چپ پذیرفته اند. ولی علت آن عدم دید برای خودروهای جهت معکوس است که از چشم پنهان مانده اند. پذیرش شکاف های کوچک باعث ایجاد تداخل های ترافیکی و تصادفات نیز می شود. با این وجود عدم کفایت دید باعث می شود که رانندگان محتاط شکاف را از لحاظ فیزیکی نپذیرفته زیرا برای کسب اطمینان از باز بودن مسیر به زمان بیشتری نیاز دارند. عدم پذیرش چنین شکافی باعث تاخیر در ترافیک گردش به چپ شده و ظرفیت برای رانندگان گردش به چپ نیز کاسته می شود.

40,000 ریال – خرید

تمام مقالات و پایان نامه و پروژه ها به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

مطالب پیشنهادی:
برچسب ها : , , , , , ,
برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

براي قرار دادن بنر خود در اين مکان کليک کنيد
به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید


جستجو پیشرفته مقالات و پروژه

سبد خرید

  • سبد خریدتان خالی است.

دسته ها

آخرین بروز رسانی

    یکشنبه, ۳۰ مهر , ۱۳۹۶

اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط دیجیتال ایران digitaliran.ir صورت گرفته است
تمامی حقوق برایbankmaghale.irمحفوظ می باشد.