پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی


دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی مربوطه  به صورت فایل پاورپوینت و قابل ویرایش می باشد و دارای ۳۴  اسلاید است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک پاورپوینت مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد

فهرست مطالب

مدیریت امور دفتری:
دبیر خانه:
نامه های اداری
یادداشت اداری:
انواع نامه های اداری از نظر علوم اداری:
انواع نامه های اداری از نظر امور دفتری
عوامل سازماندهی مدیریت امور دفتری:
عناوین شغلی دبیر خانه ها در نظام متمرکز امور دفتری
تفکیک نامه ها در مدیریت امور دفتری:
نامه های باز نکردنی:
فرم کنترل نامه:
کد گذاری نامه:
انواع دفاتر وفرمهای مدیریت امور دفتری:
کنترل نامه ها:
روشهای کنترل:
نظام غیر متمرکز مدیریت امور دفتری:
بایگانی
تعریف بایگانی:
تعریف طبقه بندی از نظر بایگانی:
تعریف تنظیم اسناد:
تعریف کد یا علامت رمز:
مزایای نظام غیر متمرکز:
قسمت دوم: اصول روش های بایگانی
منطقی ترین نوع طبقه بندی مربوط به بایگانی
روشهای تنظیم پرونده های اسمی:
روش جغرافیایی:
روش شماره ای محض:
روش تاریخی:
تسجیل راکد بودن پرونده ها:

مدیریت امور دفتری:

 

مجموعه اصول و روشهایی است که ناظر بر دریافت و ثبت، تهیه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کلیه سطوح سازمانی می باشد.

امور دفتری یا سیستم گردش نامه های اداری

دریافت،ثبت، ارجاع ،پیگیری وصدور می شودو هر کدام از مداحل مذکور نیز از اقدامها و مراحل جزیی تری برخوردارمی باشد.

دبیر خانه:

 

دبیرخانه و دفاتر مدیریتها به عنوان واحدهای مسئول امور دفتری انجام وظیفه می نمایند و در واقع مرکز کنترل و هماهنگ کننده سیستم اموردفتری و گردش نامه های اداری می باشد.

 نامه های اداری:

یک وسیله مکتوب اداری است که در اجرای وظایف اداری تهیه و یا دریافت می شود. از ارکان نامه های اداری می توان به شماره، تاریخ و امضاء اشاره کرد. نامه های اداری که فاقد سه مشخصه فوق باشد در دفاتر و دبیر خانه ها ثبت نمی شود و برای اصلاح بازگشت داده می شود.

یادداشت اداری:

برای هدایت و راهنمایی و تسریع در امور و وظایف اداری از طرف سطوح سازمانی نوشته و صادر می شود و می تواند فاقد شماره باشد و دارای تاریخ و امضاء می باشد.

انواع نامه های اداری از نظر علوم اداری:

۱- وارده          ۲- صادره

شخصی

اداری

محرمانه

۱- محرمانه

۲- خیلی محرمانه

۳- سری

۴- کلی سری

انواع نامه های اداری از نظر امور دفتری

دسته نامه های بازگشتی یا عطفی،پیرو وابتدا به ساکن تقسیم می شود.

عوامل سازماندهی مدیریت امور دفتری:

کارکنان با تجربه وآموزش دیده.

تعیین نوع نظام و سیستم مدیریت امور دفتری

تعیین خرده سیستمها و روشهای کاری

تعیین مکان مناسب با نوع دبیر خانه

تعیین ابزار و وسایل مناسب با نوع دبیر خانه

تعیین و تهیه دستورالعملها و راهنما های لازمه

تعیین دفاتر وفرمهای کنترل کننده مشخص و معین

عناوین شغلی دبیر خانه ها در نظام متمرکز امور دفتری

رئیس دفتر یا دبیر خانه

معاون یا دستیار رئیس دفتر یا دبیر خانه

مسئول ثبت نامه ها یا دفاتر ثبت وصدور نامه ها

مسئول جمع آوری و توزیع نامه ها

تفکیک نامه ها در مدیریت امور دفتری:

عادی

بازکردنی

قابل کنترل

نامه های باز نکردنی:

 

30,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

براي قرار دادن بنر خود در اين مکان کليک کنيد
به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید


جستجو پیشرفته مقالات و پروژه

سبد خرید

  • سبد خریدتان خالی است.

دسته ها

آخرین بروز رسانی

    پنجشنبه, ۵ اسفند , ۱۳۹۵

اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط دیجیتال ایران digitaliran.ir صورت گرفته است
تمامی حقوق برایdjkalaa.irمحفوظ می باشد.