پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی


دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی مربوطه  به صورت فایل پاورپوینت و قابل ویرایش می باشد و دارای 34  اسلاید است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک پاورپوینت مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد

فهرست مطالب

مديريت امور دفتری:
دبير خانه:
نامه های اداری
يادداشت اداری:
انواع نامه های اداری از نظر علوم اداری:
انواع نامه های اداری از نظر امور دفتری
عوامل سازماندهی مديريت امور دفتری:
عناوين شغلی دبير خانه ها در نظام متمرکز امور دفتری
تفکيک نامه ها در مديريت امور دفتری:
نامه های باز نکردنی:
فرم کنترل نامه:
کد گذاری نامه:
انواع دفاتر وفرمهای مديريت امور دفتری:
کنترل نامه ها:
روشهای کنترل:
نظام غير متمرکز مديريت امور دفتری:
بايگانی
تعريف بايگانی:
تعريف طبقه بندی از نظر بايگانی:
تعريف تنظيم اسناد:
تعريف کد يا علامت رمز:
مزايای نظام غير متمرکز:
قسمت دوم: اصول روش های بايگانی
منطقی ترين نوع طبقه بندی مربوط به بايگانی
روشهای تنظيم پرونده های اسمی:
روش جغرافيايی:
روش شماره ای محض:
روش تاريخی:
تسجيل راکد بودن پرونده ها:

مديريت امور دفتری:

 

مجموعه اصول و روشهايی است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کليه سطوح سازمانی می باشد.

امور دفتری يا سيستم گردش نامه های اداری

دريافت،ثبت، ارجاع ،پيگيری وصدور می شودو هر کدام از مداحل مذکور نيز از اقدامها و مراحل جزيی تری برخوردارمی باشد.

دبير خانه:

 

دبيرخانه و دفاتر مديريتها به عنوان واحدهای مسئول امور دفتری انجام وظيفه می نمايند و در واقع مرکز کنترل و هماهنگ کننده سيستم اموردفتری و گردش نامه های اداری می باشد.

 نامه های اداری:

يک وسيله مکتوب اداری است که در اجرای وظايف اداری تهيه و يا دريافت می شود. از ارکان نامه های اداری می توان به شماره، تاريخ و امضاء اشاره کرد. نامه های اداری که فاقد سه مشخصه فوق باشد در دفاتر و دبير خانه ها ثبت نمی شود و برای اصلاح بازگشت داده می شود.

يادداشت اداری:

برای هدايت و راهنمايی و تسريع در امور و وظايف اداری از طرف سطوح سازمانی نوشته و صادر می شود و می تواند فاقد شماره باشد و دارای تاريخ و امضاء می باشد.

انواع نامه های اداری از نظر علوم اداری:

1- وارده          2- صادره

شخصی

اداری

محرمانه

1- محرمانه

2- خيلی محرمانه

3- سری

4- کلی سری

انواع نامه های اداری از نظر امور دفتری

دسته نامه های بازگشتی يا عطفی،پيرو وابتدا به ساکن تقسيم می شود.

عوامل سازماندهی مديريت امور دفتری:

کارکنان با تجربه وآموزش ديده.

تعيين نوع نظام و سيستم مديريت امور دفتری

تعيين خرده سيستمها و روشهای کاری

تعيين مکان مناسب با نوع دبير خانه

تعيين ابزار و وسايل مناسب با نوع دبير خانه

تعيين و تهيه دستورالعملها و راهنما های لازمه

تعيين دفاتر وفرمهای کنترل کننده مشخص و معين

عناوين شغلی دبير خانه ها در نظام متمرکز امور دفتری

رئيس دفتر يا دبير خانه

معاون يا دستيار رئيس دفتر يا دبير خانه

مسئول ثبت نامه ها يا دفاتر ثبت وصدور نامه ها

مسئول جمع آوری و توزيع نامه ها

تفکيک نامه ها در مديريت امور دفتری:

عادی

بازکردنی

قابل کنترل

نامه های باز نکردنی:

 

30,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

براي قرار دادن بنر خود در اين مکان کليک کنيد
به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید


جستجو پیشرفته مقالات و پروژه

سبد خرید

  • سبد خریدتان خالی است.

دسته ها

آخرین بروز رسانی