پایان نامه پیشینه ی تاریخی محلات


دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

پایان نامه پیشینه ی تاریخی محلات مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۸۱  صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود پایان نامه پیشینه ی تاریخی محلات نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک مقاله مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد

 فهرست مطالب

مقدمه   ۱
فصل اول   ۳
توضیح اصطلاحات خورهه   ۳
شیوه یوتیک ( ایونیایی ) :   ۴
جهانگردی در دوره رنسانس :   ۶
جهانگردی در انقلاب صنعتی   ۷
جهانگردی نوین :   ۷
تاریخچه صنعت جهانگردی   ۷
جهانگردی قرون وسطی   ۸
فصل دوم   ۹
جامعه شناسی توریسم   ۹
برخی ویژگیهای توریسم   ۱۰
اهمیت توریسم   ۱۰
گردشگری   ۱۱
نقاط توریستی باید چگونه باشد؟   ۱۲
اهمیت توریسم در سیاست گذاری فرهنگی   ۱۶
درآمدی بر سیاستگذاری جهانگردی   ۱۸
نقش دولت در مدیریت و سیاستگذاری جهانگردی   ۱۸
اهمیت مطالعات سیاست‌گذاری جهانگردی  روش‌های مطالعهٔ سیاست عمومی   ۱۹
سیاست عمومی جهانگردی چیست؟  سیاست عمومی چیست؟   ۲۲
سیاست عمومى جهانگردى چیست؟   ۲۴
سیاست عمومى چیست؟   ۲۵
جدول تعاریف ارائه شده براى سیاست عمومى   ۲۶
اصول نهادینه شدهٔ دولت   ۲۹
نقش اصول نهادینه شده در جهانگردى   ۳۰
روابط میان حکومتی  روابط میان سازمانی   ۳۴
فصل سوم   ۳۸
پیشینه تاریخی محلات   ۳۸
پیشینه ی تاریخی محلات :   ۳۹
وجه تسمیه نام ورکان :   ۴۰
وبه  تسمیه محلات  :   ۴۱
پایان دوران قلعه نشینی :   ۴۲
جغرافیای طبیعی   ۴۳
زمین شناسی :   ۴۴
پستی و بلندی و کوهها   ۴۵
محل ایجاد غارها :   ۴۷
آب و هوا و میزان بارندگی :   ۴۷
منابع خاک و ویژگی های کشاورزی :   ۴۸
قشر بندی اجتماعی کشاورزان   ۴۸
منابع آب :   ۴۹
آب سرچشمه محلات :   ۵۱
آبهای معدنی :   ۵۱
تقسیم بندی آبهای معدنی   ۵۳
آبهای بیکرنباته :   ۵۳
آبهای سولفاته :   ۵۳
آبهای سولفوره :   ۵۴
آبهای کلروره :   ۵۴
آبهای آهن دار :   ۵۴
آبهای رادیو اکتیو :   ۵۴
رودخانه ها :   ۵۵
قنوات :   ۵۵
جغرافیای سیاسی   ۵۵
تقسیمات کشوری :   ۵۵
تصویب نامه دوم :   ۵۵
جغرافیای اقتصادی   ۵۶
اقتصاد کشاورزی   ۵۷
پرورش گل و گیاه   ۵۸
انواع گل در محلات   ۵۹
الف . گلهای آپارتمانی :   ۵۹
ب . گلهای شاخه ای :   ۵۹
انواع درختچه های زینتی :   ۵۹
اقتصاد دامی   ۶۰
آفات نباتی   ۶۰
صنعت و تجارت   ۶۱
انواع دستگاه های قالی:   ۶۱
ویژگی های اجتماعی   ۶۳
فصل چهارم   ۶۹
خورهــه   ۶۹
خورهه   ۷۰
خورهه در منابع باستان شناسی :   ۷۱
خورهه در روزگار ما :   ۷۲
کاوش خورهه:   ۷۳
جوی های انتقال شیر گوسفندان:   ۷۴
منابع:   ۷۶

مقدمه

آغاز می کنیم به نام آغازگر هستی

در مورد این تحقیق به طورکلی صنعت گردشگری ، به ویژه شهرستان محلات نکاتی قابل ذکر است که در این مختصر ، فهرست وار به برخی از آنها اشاره می شود :

اگر باورکنیم که همانند آب ، غذا و تنفس ، پرداختن به گردش و تفریح در اوقات فراغت نیز یک نیاز واقعی است ، بایستی آن را در برنامه زندگی خود بگنجانیم و فارغ از دغدغه های مادی و با پالایش روحی ، به آرامش روانی برسیم .

به ویژه در عصر ماشینی کنونی که ضرورت آن را بیش از پیش نیزکرده است . برای این منظور، مشاهده عظمت های آفرینش و زیبایی های ذخیره کننده عظمت های آفرینش زیبایی های خیره کننده طبیعی و تدبر در میراث های به جا مانده از پیشنیان ، شادابی و نشاط را به ارمغان می آورد و برای شروعی مصمم تر آماده می سازد درکتاب آسمانی ‹‹قرآن ›› نیز در آیه ۱۳۷ سوره آل عمران آمده است :

‹‹  قبل از شما ملت هایی بودند و رفتند . سپس شما در روی زمین گردش کنید، تا ببینید چگونه بود عاقبت آنان که وعده های خدا را تکذیب کردند ›› . اینک که سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی، بر توسعه شتابان صنعت گردشگری کشور تأکید دارد و از سوی دیگرر نقش اطلاعات و اهمیت اطلاع رسانی ، به عنوان یکی از ضرورت های اساسی توسعه و خلأ آن را اینک می دانیم ، ضرورت پرداخت به آن متجل گردیده

است . برخورداری شهرستان محلات از قابلیت گردشگری ، امکان بهره برداری از این موهبت خدادادی و پایان ناپذیر را فراهم آورده است . لیکن برای دستیابی به هدف توسعه پایدار ، توجه به دو شرط اساسی زیر به عنوان شروط لازم ، گریز ناپذیر است .

الف :  صیانت از آرمان های انقلابی و فرهنگ ملی

ب  :  حفاظت از محیط زیست .

از آنجا که هدف از پرداختن به مقولة گردشگری توسط گردشگران ، رسیدن به انبساط خاطر ، تمدد اعصاب و تجدید قوا است ، لذا ماهیتا بخشی از آن که در میزان رضایت مندی و یا عدم رضایت مندی گردشگران تأثیر جدی و مستقیمی دارد ، به عوامل رفتاری و اخلاقی مرتبط می گردد و از این رهگذر باید دانست که فرهنگ میهمان نوازی ایرانیان که در جهان شهرت دارد ، دارای جذابیت و قابلیت تأثیرگذاری فوق العاده ای ، در توسعه این صنعت است بایستی آن را بکار گرفت .

در این تحقیق تلاش شده ، تا در آن سیمایی از جاذبه گردشگری شهرستان محلات (خورهه) تصویر شده و اطلاعات آن دارای ویژگی های : جامعیت ، کاربردی بودن ،‌ موضوعی بودن و استفاده حداکثر از عبارات و الفاظ فارسی باشند .

علیرغم اینکه حتی بعضی از خواص نیز جاذبه های گردشگری را به چند اثر تاریخی و طبیعی منحصر می داند اما واقعیت این است که موضوعاتی که برای گردشگران جذاب هستند و در آنها ایجاد انگیزه سفر می کند به گستردگی انواع ذوق و سلیقه های موجود ،

متنوع و متفاوتند .

و در آخر باید اشاره شود که حاصل کار نوع بشر هرچه باشد ، همواره دارای نقصان وکاستی است و نیازمند نقد و اصلاح . لذا امید است خوانندگان نکته سنج ، نواقص موجود راهنمائی های ارزنده خود را برای اصلاح درچاپ های بعدی به مؤلف هدیه نمایند .

  شیوه یوتیک ( ایونیایی ) :

این شیوة معماری به سرزمین ایونیا واقع در ساحل آسیای صغیر ( ترکیه ) منسوب بود وکمتر از شیوة دور یک صلابت و استواری و رسمیت دارد و خاستگاه آن نیز همچون دوریک ناشناخته مانده است . نخستین بقایای معماری شیوه ایونیک از پرستشگاه هایی است به متعلق به قرن ششم ق . م است . از ویژگی هایی این شیوه ستون باریک و بلند و با سر ستونی پیچ خورده ( حلزونی شکل ) است . طرح ستون این شیوه به بیننده از هر طرف دید مشابهی می دهد . نسبت ارتفاع به قاعده در این شیوه ۹ به ۱ و ۱۰ به ۱ یعنی نسبت به ستون دوریک بلندتر است و تعداد شیارهای روی بدنة ستون نیز ۲۴ عدد است . مهمترین عنصری که شیوة ایونیک را از نظام دوریک مجزا می کند ، تغییر شکل سرستون هاست . ستون سنگی در شیوة ایونیک به جای اینکه مستقیما روی سکویی پله دارد استیلوبات قرار گیرد بر روی پایه ستون دایره شکلی که از سنگ یکپارچه تراشیده شده و دارای فرو رفتگی هایی نیز می باشد قرار می گیرد . این سنگ مجاری شده روی یک لوحه ی سنگی مربع شکل قرار دارد که به این نوع پایه ستون در شیوة ایونیک ( توروس ) گفته می شود سطح جانبی شیارهای ستون ها در این شیوه در بیشتر موارد ، به صورت صاف و تراشیده شده و فاقد گوشه است . در صورتی که در شیوة معماری دوریک خلاف این امر دیده

می شود . تعداد شیارهای قاشقی بدون گوشه سبک ایونیک بخش پایینی ‹‹  آنتا ›› که به شکل مربع در انتهای دیوارهای مقصوره دیده می شود در صورتی که در شیوة دوریک ساده رها می گردد . معابد بسیاری در یونان و سرزمین های تابعی آن به شیوة ایونیک برپا شده اند که می توان به معبدا رختئوم در آتن و معبد آرتمیس در افسوس و . . . اشاره کرد.

( آشنایی با معماری جهان / مؤلف  : محمد ابراهیم زارعی / تن آوران ۱۳۷۹ ) .

شیوة ایونی در جزایر دریای اژه و سواحل آسیای صغیر نشو و نماکرد و در نتیجه با عناصری از معماری شرق درآمیخت ( معماری ۲ ) تاریخچه ی معماری ، رنگ شتای ، مهندس داوود پور امینی .

آبگرم واقع در شمال خاوری محلات که به بهره برداری از خاک آن جهت کاشی سازی نیلو در اصفهان می باشد ، معادن سرب واقع در سیاه رود ۹ کیلومتری باختر محلات نیز وجود دارد . در این شهرستان تا شعاع ۲۵ کیلومتری ۲۶ معدن که اکثر آنها را معدن سنگ و تراورتن تشکیل می دهد کشف گردیده که بیشتر این معادن در حال استخراج و بهره برداری می باشد این معادن قبل از انقلاب توسط بخش خصوصی که معروف ترین آنها قنبر رحیمی بود مورد بهره برداری قرار داشت که در حال حاضر توسط بنیاد مستضعفان جهاد سازندگی ، ستاد معادن و شرکت تعاونی ها بهره برداری می شود .

نوع سنگ استخراجی آن تراورتن ، مرمریت ، چینی و مرمر می باشد که قسمت عمده آن در کارخانجات سنگبری این شهرستان برش خورده و برای مصرف به بازارهای داخلی

کشور عرضه می شود . مهمترین کارخانجات آن شرکت سنگستان می باشد که تولیدات خود را به خارج از کشور صادر می نماید .

جمعیت نسبی حملات طبق تقسیم بندی جدید ۳۷ / ۲۰۷۹ کیلومتر مربع مساحت دارد و در جنوب استان مرکزی واقع شده و تابع آن می باشد . در سرشماری سال ۱۳۸۵ دارای ۴۹۳۴۶ نفر جمعیت بوده که از آن تعداد ۴۱۸۳۳ در نقاط شهری و ۷۴۱۳ نفر در نقاط روستایی سکونت دارند .

جهانگردی در دوره رنسانس :

از سده چهارده تا هفده ، بیشتر مسافرت ها با هدفها با هدف کسب دانش و تجربه آموزی انجام می شد. در انگلستان ملله الیزابت اول برای تربیت و پرورش نمایندگان خارجی مسافرت هایی را برای آنها فراهم کرد و دانشگاههایی مانند آکسفورد وکمبریج در انگلستان و سالامانکا در اسپانیا به همراه بورس تحصیلی برای دانشجویان ایجاد نمود.

کاروان های مسافرتی دوره الیزابت پس از چندی ، دارای ساختار و سازمان متصلی گردیدند و آن را ‹‹  گراندتور ›› نامیدند . این کاروان ها کار خود را در نیمه سده هفده شروع کردند و تا نیمه سده نوزده پابرجا بود .

گراندتور یک راهنمای سفر داشت که در سال ۱۷۷۸ توسط توماس گفت تهیه شد و پر فروش ترین کتاب معرفی گردید .

جهانگردی در انقلاب صنعتی

انقلاب صنعتی که از سال ۱۷۵۰ تا ۱۸۵۰ ادامه یافت ، پایه و اساس گردش های دسته جمعی را که امروز ما با آن آشنا هستیم به وجود آورد . در این دوره تغییرات اقتصادی و اجتماعی عمیقی به وجود آورد که از آن جمله مهاجرت کارگران کشاورز از مناطق روستایی و روی آوردن آنها به شهر نشینی بود . انقلاب صنعتی قدرت بخارا که در قطارها و کشتی ها مورد استفاده قرار می گرفت معرفی کرد .

 

جهانگردی نوین :

جهانگردی امروز به همراه مجموعه ای از تمایلات حرکت ، دسترسی یافتن به امکانات و توانایی های مالی ، مسافرت توده ها را امکان پذیر ساخت . فناوری های نوین مانند خطوط هواپیمایی ، کامپیوتر ، آدم آهنی و ارتباطات ماهواره ای باعث شد که در سده بیستم شیوه زندگی ، کار، بازی و تفریح افراد دگرگون شود .

تاریخچه صنعت جهانگردی

از آنجا که واژه مسافرت و جهانگردی به قدمت تمدن است ، تاریخ نشان می دهد که مسافرت همیشه با تجربه های خوشایندی همراه نبوده است . در این قسمت به طور خلاصه مروری بر تکامل تاریخچه جهانگردی از عهد باستان تا دنیای امروز انجام می شود و

چالش های پیش روی جهانگردی در حالی که دنیا پا به هزاره جدید می گذارد مورد بررسی قرار می گیرد .

مردم تمدن های ماقبل تاریخ با انگیزه به دست آوردن غذا ، دوری از خطر و نقل مکان به آب و هوای مساعد ، مسافرت می کردند . با افزایش مهارت وکسب متون ، نیاز انسان به زندگی بروی و خانه به دوشی کاهش یافت و دیگر با انگیزه تجارت و معاملة کالا ، مسافرت می کرد .

در دورة حکومت خانواده سلطنتی در مصر ، مسافرت با قصد تجارت و تفریح انجام می گرفت که این گونه مسافرت ها رونق زیادی یافت و در نتیجه در مسیرهای طولانی و شهرها برای پذیرایی از مسافرانی که بین قرارگاه های دولت مرکزی و مناطق خارج از قلمرو مسافرت می کردند میهمان خانه هایی ساخته شد .

جهانگردی قرون وسطی

تجارت و مسافرت در قرون وسطی ( دورة پنجم تا چهاردهم میلادی ) رونق کمتری داشت ، به صورتی که جاده ها تقریبا از بین رفته و شرایط مسافرت بسیار مشکل و حتی خطرناک شد . در سده چهاردهم ، مسافرت به قصد زیارت به صورت یک پدیده انبوه و سازمان یافته درآمد و شبکه بزرگی از سازمان های خیریه به کمک طبقات مختلف اجتماعی ایجاد شد .

نخستین مسافرت کاروانی ( دسته جمعی ) مربوط به کاروانی است که در سده پانزدهم او

و نیز به بیت المقدس می رفت .

برخی ویژگیهای توریسم

:: وجود سطوح بالای نوع آوری و فناوری و سازماندهی

:: انواع مختلف و انجام نوآوری های گوناگون از جمله بسته مسافرتی ( packaged trip)

:: رشد توریسم مصادف است با رشد جنبش کارگری . بنابر این مواجه با رشد مسافرت ساحلی برای طبقه کارگر هستیم

:: در مقابل در نیمه قرن ۲۰ مسافرت تجملی برای طبقه مرفه و مدیران وجود دارد. این نوع تمایز مربوط است به ساختار بازار کار و نظام های تولیدی ( مراجعه کنید به مقاله من در باره تعریف فراغت و نظام های تولیدی)

:: ۱۹۶۰ به بعد رشد برنامه های توریسم توده ای

:: ۱۹۶۰ به بعد استفاده از کامپیوتر برای دادن اطلاعات در صنعت توریسم

:: رشد صنعت غذای حاضری fastfood مصادف است با رشد فراغت و توریسم

:: رشد توریسم با استفاده از اینترنت برای رزرو همه چیز ( مراجعه کنید به سایت last minute برای دیدن خدمات اینترنتی توریسم از جمله خرید بلیط در آخرین دقایق)

اهمیت توریسم

:: جزء مهم ایده جامعه مصرفی (مدرن ) مسافرت و گردشگری است

:: رفتن به مسافرت جزء مهم زندگی شده است

:: صنعت تعطیلات انتخاب و آزادی مختلف را ارائه می دهد

:: گسترش صنعت گردشگری ، گسترش اقتصاد و گسترش تعامل انسانی است

:: توریسم بزرگترین صنعت جهان بر حسب اشتغال و تجارت است

:: ۹ درصد رشد سالانه دارد . رشد توریسم بین المللی ۵ درصد بود.

گردشگری

:: آیا توریسم پدیده جدیدی است یا زوارها همان توریست های اولیه هستند؟

:: توریسم یک فعالیت توده ای و عامیانه است

:: سه نوع مسافرت در گذشته که با توریسم ( مربوط به دنیای مدرن متفاوت است) : زوارها ، تورهای اریستوکرات ها و مسافرتهای شاهان و سیاحان

:: تقسیم بندی زوارها ( طبقه پایین tripper ) سیاحان ( طبقه متوسط tourist ) و سفر اریستوکراتیک ( طبقه بالا traveler )

نظریه های جامعه شناختی توریسم

جان اوری و مک کانل از جمله جامعه شناسانی هستند که درباره توریسم نظریه دارند. اوری این بحث را مطرح می کند که چرا توریست عکس جمع می کند و سرمایه دار سرمایه. اوری می گوید توسعه عکس برداری همراه است با توسعه چشم توریستی Tourist gaze
یا شکار لحظه توسط توریست ها . اما مک کانل می گوید توریست به مثابه فراری از زمان و مکان یا فرار به تاریخ است. بنابر این سنت ها نقش مهمی برای توریست دارد. تاریخ محل های توریستی نقش مهمی در توریستی شدن دارد. بنابر این توریست ها به دنبال یک محل کوچک یک وسیله کوچک
هستند. اگر دنبال مناطق صنعتی هم هستند دنبال یک منطقه صنعتی قدیمی هستند. بنابر این اگر بخواهیم نقطه توریستی درست کنیم باید آن را تبدیل به مناطق تاریخی کنیم ( برای این کار باید سنت ابداع و جعل کرد. نگاه کنید به بخش سنت در کتاب جهان رها شده . سنت های ابداعی و سنت های اصیل درنظریه مک کانل مهم هستند ( برخی سنت های ابداعی برای جلب توریست هاست ) سنت های پایه شناخت مدرنیسم است.

نقاط توریستی باید چگونه باشد؟

:: Urryجان اوری معتقد است توریسم دنبال زرق و برق است . اما مک کانل می گوید چشم توریست به دنبال قدمت و تاریخ است. بنابر این ارتقای محل توریستی در صنعت توریسم یعنی تاریخی کردن محل . لذا نقاط توریستی باید کوچک باشند : شهرهای بزرگ نمی توانند ( بجز موزه ها ) جذاب باشند . چرا؟ مک کانل می گوید ( بر اساس تقسیم بندی تونیس : اجتماع و جامعه ) شهرهای بزرگ معمولی اند ، زندگی روزمره دارند، گرانند، جنگل وارند ، روابط غیر شخصی دارند ، کثیف اند، غیر دوستانه اند.
:: اما این تفکیک گزلشافت و گمنشافت ( اجتماع و جامعه تونیس ) برای چیست ؟ مک کانل می گوید مردم در دنیای جدید فکر می کنند تحت تسلط بورکراسی و سازمانهای پیچیده زندگی شان کم عمق و سطحی شده و سندیت Authenticity ندارد ، مردم تنها مانده اند ، لذا می روند تا دنبال واقعیت ها بگردند ، دنبال حس واقعیت دزدیده شده از خود هستند ، لذا می روند ان را در جای دیگر جستجو کنند و بدین سان پدید می آید. پس چون جامعه بورکراتیک است لذا تجربه غیر اصیل دارد. توریست جائی می رود که معنای واقعیت است.

:: مک کانل برای تقویت استدلال خود از مفهوم گافمن استفاده می کند: یعنی اینکه ما در اجرا با سه نقشه روبرو هستیم :
۱٫ کسانی که اجرا گرند و اجرا می کنند (بازیگران)

۲٫ کسانی که اجرای برای آنهاست (تماشاگر )

۳٫ کسانی که نه اجرا می کنند و نه مشاهده

۴٫ اما بازیگرها در عقب و پشت صحنه هستند ، تماشاگر تنها در جلوست

:: گافمن می گوید اگر ویژگی هر آنچه در پشت صحنه است جلو بیاید اعتبار نمایش از بین می رود ( در آشپزخانه رستوران ها ، و حتی در برخی اندیشه های به نظر منظم روشنفکران ، … ) نیز این چنین است. بنابر این جلوی صحنه front stage ظاهر appearance
و پشت صحنه back stage واقعیت reality است. گردش گرهای واقعی sightseers می خواهند همه واقعیت را ببیند، واقعیت زندگی را
:: توریست ها تنها در پی دیدن جلوی صحنه هستند ، اما مسافر واقعی واقعیت زندگی را بومی می خواهند.
:: توریست ها تنها شبه رخداد ها pseudo _ events را می خواهند
:: باید بین مسافر traveler و گردشگر tourist تمایز قائل شد
:: مسافر فکر می کند چیزی از او مخفی شده لذا گرایش به دیدن پشت صحنه دارد: واقعیت واقعی realreality
:: مسافر یا سیاح فکرمی کند جسدی درجائی دفن شده که به او نشان نمی دهند وآنچه می بیندظاهر قضیه است
:: حالا توریست ها نیز به دنبال همان سندیت ها هستند

:: می خواهند با بو می ها دیدار کنند.
:: مک کانل MacCannell مدل ۶ مرحله ای را ارائه می دهد یعنی

۱٫ منطقه علنی یا جلوی صحنه گافمن که البته توریست می خواهد فراتر رود

۲٫ منطقه علنی توریستی که دکور شده حاوی برخی عناصر پشت صحنه ( رستورانی با ماهی بزرگ حلق آویز یا گوشت چرخ کردن در جلوی چشم ) همه آرایش صحنه هستند

۳٫ جلوی صحنه که کاملا طراحی شده که پشت صحنه باشد ( تورها به منطق روستایی . راهنما اطلاع می دهد بومی نماها آماده می شوند

۴٫ پشت صحنه برای خارجی ها باز است

۵٫ پشت صحنه باز است اما بازسازی و تمیز شده (تورست ها که می روند دیگر مثلا با ادب نیستند)

۶٫ منطقه پشت صحنه : نوعی فضای اجتماعی که آگاهی توریست را تحریک می کند. اگر توریست به ان برسد احساس خوب دارد

اما در اندیشه اوری urry چنین دیدی را نمی توان دید . بجای آن اوری به نگاه خیره توریست یا شکار لحظه ها نظر دارد.

:: اما چه ویژگیهای مختلفی باید در علائم باشد تا امر عادی از خارق العاده متمایز شود و توریسم را وادار کند تا آن را شکارکند.
:: ابژه باید وجود داشته باشد یا بوجود آید . منحصر بفرد و یگانه باشد، دیدنی و فرهنگی باشد، مانند نقطه ای مقدس و … چیزی که منحصر و یکی است ، تجربه واقعی بودنش باید آسان باشد ، باید طوری باشد که توریست دوربین را در آورد
۱٫ باید هر منطقه و نقطه نمونه فرهنگی باشد، روستای نمونه انگلیسی

۲٫ برخی جنبه های ناشناس زندگی روزمره در موزه نیز هستند ( موزه وایکینگ ها : کشتی سازی)

۳٫ جنبه های معمولی زندگی در برخی پهنه ها غیر عادی می شوند: زندگی کمونیستی

:: اندیشه اوری بر نگاه خیره توریست استوار است بر خلاف اصالت و سندیت مک کانل

:: توریست به دنبال علایم است

:: توریست به دنبال چیزی است که با تجربه روزمره اش فرق کند

:: توریست آنقدر ساده نیست که فکر کند تجربه سندیت و واقعیت امری ممکن است

:: توریست فرارمی کند تاهمه چیزرااز درون علائم ببیند: درپاریس هرتوریست رمانتیک فرا زمان را نشان می دهد

:: توریست خیره بر علائم است

:: توریست از علائم عکس می گیرد.

اهمیت توریسم در سیاست گذاری فرهنگی

 

75,000 ریال – خرید

تمام مقالات و پایان نامه و پروژه ها به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

براي قرار دادن بنر خود در اين مکان کليک کنيد
به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید


جستجو پیشرفته مقالات و پروژه

سبد خرید

  • سبد خریدتان خالی است.

دسته ها

آخرین بروز رسانی

    سه شنبه, ۲۸ شهریور , ۱۳۹۶

اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط دیجیتال ایران digitaliran.ir صورت گرفته است
تمامی حقوق برایbankmaghale.irمحفوظ می باشد.