مقاله انتخاب خودرو مناسب برای ایران


دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

مقاله انتخاب خودرو مناسب برای ایران مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۹۶  صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله انتخاب خودرو مناسب برای ایران نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک مقاله مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد

 فهرست

تشخیص نیاز…۱
هدف ۱
جستجو .۱
مشخصات طرح خوب …۶۴
ایده دادن …۷۱
به تصویرکشیدن ایده ها ۷۳
ماتریس طراحی ..۹۰
منابع …۹۴

پژو ۸۰۷

عمده خریداران این نوع خودروها را خانواده های پر جمعیت با وضع اقتصادی مناسب و آژانسها و هتلها تشکیل میدهند . اولین نسل MPV پژو با نام ۸۰۶ در اواسط دهه ۹۰ به طور مشترک با لانچیا ، فیات و سیتروئن عرضه گردید . نسل جدید این خودرو با نام ۸۰۷ امسال به بازار عرضه گشته که ابعاد آن در طول و ارتفاع به ترتیب mm 273 و mm 38 افزایش یافته است . در این خودرو نیز مثل دیگر انواع MPV ، جای حمل وسائل نسبتا کم است و بنا به سفارش خریدار میتواند ۷ یا ۸ صندلی مجهز داشته باشند . مدل Pulmann پژو ۸۰۷ که بیشتر جنبه تشریفاتی دارد ، مجهز به ۶ صندلی بسیار راحت و مجزا میباشد . حساسیت پژو در مورد ایمنی سرنشینان در بین خودروسازان زبانزد است .

مشخصات فنی۸۰۷

با چهار نوع موتور متفاوت چهار سیلندر و یک نوع موتور شش سیلندر بنزینی عرضه میگردد که دو نوع آن بنزینی و دو نوع دیگر توربو دیزل میباشند

حال می پردازیم به موتورهای قابل نصب در پژو ۸۰۷ : – موتور شش سیلندر بنزینی با آرایش V6 با حجم cc2946 و قدرتی معادل۲۱۲ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاوری معادل Nm285 در ۳۷۵۰ دور در دقیقه. – موتور جهار سیلندر بنزینی به حجم cc2230 و ۱۶۰ اسب بخار قدرت در ۵۶۵۰ دور در دقیقه و گشتاوری معادل Nm217 در ۳۹۰۰ دور در دقیقه . – موتور جهار سیلندر بنزینی به حجم cc1997 و ۱۳۸ اسب بخار قدرت در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاوری معادل Nm190 در ۴۱۰۰ دور در دقیقه .- موتور جهار سیلندر توربو دیزل به حجم cc2179 و ۱۳۰ اسب بخار قدرت در ۴۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاوری معادل Nm314 در ۲۰۰۰ دور در دقیقه . – موتور جهار سیلندر توربو دیزل به حجم cc1997 و ۱۰۹ اسب بخار قدرت در ۴۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاوری معادل Nm270 در ۱۷۵۰ دور در دقیقه .
مدل شش سیلندر پژو ۸۰۷ تنها با گیربکس اتوماتیک با سیستم انطباق خودکار ( این نوع گیربکس قادر است که با تجزیه و تحلیل نحوه رانندگی راننده، در صورت نیاز دنده را برای افزایش شتاب دیرتر تعویض نماید و در حالت عادی با تعویض سریعتر دنده باعث صرفه جوئی در مصرف سوخت شود ، در ضمن مسائلی چون لغزندگی سطح جاده و شیب جاده و وزن خودرو را نیز مد نظر قرار می دهد ) قابل سفارش است ، حداکثر سرعت این مدل ۲۰۵ کیلومتر در ساعت است که برای این کلاس خودرو بسیار درخور توجه است . موتور ۲ ۲ لیتری بنزینی بسیار نرم و بی صدا بوده و قادر است پژو ۸۰۷ را با سرعتی در حدود ۱۹۶ کیلومتر در ساعت به حرکت در آورد و در اکثر مواقع صدای آن از صدای برخورد باد با بدنه خودرو کمتر است .
موتور ۲ ۲ لیتری توربو دیزل با ۱۳۶ اسب بخار نیرو و خصوصا گشتاوری ۲۰ درصد بیشتر از مدل ۲ ۲ لیتری بنزینی برای جابجائی سرنشینان و اسباب و اثاثیه شان مناسب است . در ضمن مصرف متوسط سوخت آن ۳۰ درصد از مدل بنزینی کمتر بوده که این مهم با توجه به ارزانتر بودن گازوئیل نسبت به بنزین دو چندان مینماید و پیش بینی می شود پر فروشترین مدل ۸۰۷ در اروپا بشود . سیستم تعلیق پژو ۸۰۷ نسبت به ۸۰۶ تقریبا بدون تغییر باقی مانده و تنها تنظیمات و قطر میل تعادل عقب تغییر یافته است و در داخل شهر نسبتا خشک عمل میکند ولی با افزایش سرعت توانائیهای حرکتی تحسین بر انگیز پژو بروز کرده و علاوه بر راحتی بسیار زیاد ، اطمینان بخش نیز میباشد . سیستم ABS، سیستم حفظ پایداری و سیستم جلوگیری از هرزگردی چرخها جزو تجهیزات ایمنی انواع مدلهای ۸۰۷ است که مدل شش سیلندر علاوه بر این مجهز به کالیپرهای ترمز چهار پیستونه است. Brembo

 

پژو۲۰۶

 مشخصات فنی پژو ۲۰۶

موتور

نوع موتور :TU5JP/4Injection

حجم موتور :۱۵۷٨ cc

تعداد سیلندر :۴

حداکثر قدرت موتور :۱۱٠ اسب بخار در ۵٨٠٠دور در دقیقه

حداکثر گشتاور :۱۴٧ نیوتن متر در ۴٠٠٠ دور در دقیقه

سیستم انژکتوری :انژکتوری چند نقطه ای

نوع سوخت : بنزین بدون سرب با اکتان ۹۱

تعداد سوپاپ :۱۶

سیستم احتراق : سیستک جرقه دوبل

استاندارد حد الایندگی: EuroII

انتقال قدرت

جعبه دنده : ۵ دنده دستی

کلاچ : شامل یک دسیک ویک صفحه کلاچ از نوع دیافراگمی فنری

دیفرانسیل : محرک جلو

فرمان

نوع فرمان : فرمان هیدرولیک

نوع دنده : دنده شانه ای وپینتون

تعداد دور چرخش قفل به قفل فرمان : ۳/۱ دور

قطر دایره چرخش خودرو : ۹/٨۵ متر

ترمزها

نوع ترمز : ترمز هیدرولیکی بوستر دار ومداره

نوع ترمز جلو : دیسکی

نوع ترمز عقب :دیسکی

ترمز ضد قفل : ABS

چرخها ولاستیک

لاستیکها : ۱۸۵/۶۵ R14 88H

چرخها : رینگ فولادی

ظرفیت ها ومواد مصرفی (۱ لیتر باک بنزین ۵٠ لیتر

سیتم خنک کننده (حالت خشک) :٧ لیتر

روغن موتور (با فیلتر): ۴/۵ لیتر

جعبه دنده (حالت خشک) :۲ لیتر

روغن هیدرولیک فرمان :۱ لیتر

مخزن شیشه شوی :۳/۴ لیتر

میزان پر کردن مقدار روغن ترمز :٠/۵٠ لیتر (٠/۵۵ لیتر برای ABS)

نوع روغن موتور :Total Quartz 7000 10W40 or Total Quartz 5000

نوع روغن هیدرولیک فرمان : AFT DextronII-D

نوع روغن ترمز :Dot4

تجهیزات الکتریکی

نوع باطری : اسید سرب توان باطری

باطری :۵٠ آمپر ساعت

ولتاژ :۱۲ ولت

سیستم شارژ :آلترناتور یا دینام آلترناتور

دینام :٨٠ آمپر

استارت :۱/۱ کیلو وات واحد کنترل

الکترونیکی :ساژم ۲٠٠٠

کارایی(عملکرد) :۱۹٠ کیلومتر در ساعت

شتاب ٠ تا ۱٠٠ کیلومتر در ساعت : ۹/۶ ثانیه

مصرف سوخت (لیتردر هر ۱٠٠ کیلومتر)

میانگین مصرف (خارج شهر) بر اساس استاندارد ECE R84 : ۴/۱ لیتر

میانگین مصرف (داخل وخارج شهر) بر اساس استاندارد ECE R101 :۴/۶ لیتر

میانگین مصرف (داخل شهر) بر اساس استاندارد ECE R84 :۹/۹ لیتر

وزن ها(کیلوگرم)

وزن تقریبی خودری بدون سرنشین بامخزن سوخت پر وبدون تجهیزات اضافی : ۱٠۵۴ کیلوگرم

حداکثر وزن قابل حمل توسط خودرو :۱۵۵۹ کیلو گرم

حداکثر بار بر محور عقب : ٧٧۱ کیلوگرم

حداکثر بار بر محور جلو : ٧۹۶کیلوگرم

ابعاد خودرو

طول خودرو :۳٨۲۲ MM

عرض خودرو از آیینه های جانبی :۱۶٧۲MM

ارتفاع خودرو :۱۴۳۵MM

فاصله چرخه :۲۴۴۵MM

فاصله عرضی چرخهای جلو : ۱۴۴۳MM

فاصله عرضی چرخهای عقب : ۱۴۴۳MM

امکانات تیپ های مختلف ۲۰۶ نیز به شرح زیر می باشد :

تیپ ۲: سوئیچ همراه با ریموت کنترل ، قفل مرکزی ، سیستم خودکار قطع سوخت در مواقع اضطراری ، سیستم کنترل انتشار بخار بنزین ، چراغ مه شکن جلو و عقب ، رادیو پخش کاست ، نشانگر دیجیتال ، کولر ، شیشه بالابر برقی جلو ، شیشه گرم کن عقب ، سیستم تهویه ، سنسور اکسیژن ، سیستم تهویه هوای قابل تنظیم ،

تیپ های ۳ و ۵ و ۶ : سوئیچ همراه با ریموت کنترل ، قفل مرکزی ، سیستم خودکار قطع سوخت در مواقع اضطراری ، سیستم کنترل انتشار بخار بنزین ، چراغ مه شکن جلو و عقب ، نشانگر دیجیتال ، کولر ، شیشه بالابر برقی جلو ، شیشه گرم کن عقب ، سیستم تهویه ، سنسور اکسیژن ، کیسه هوای ایمنی جلوAir bag ، زیر سری صندلی عقب ، پخش سی دی   CD CHANGER ، شیشه بالابر برقی عقب ، دماسنج روی داشبورد ، سیستم تهویه هوای اتوماتیک

قیمت تیپ ۲ : ۱۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان

قیمت  تیپ ۳ : ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

قیمت  تیپ ۵ : ۱۳ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان

قیمت  تیپ ۶ : ۱۵ میلیون تومان

 

پژو ۲۰۶ SD

پژو۲۰۶ SD  پنجمین و آخرین گونه از انواع مدل ۲۰۶ به شمار می رود. این خودرو در میان۵ مدلهای دیگر پژو ۲۰۶ شامل هاچ بک ۳ در و ۵در ، کوپه روباز و استیشن به دلیل برخورداری از صندوق عقب بزرگ و جادار نقش خود را به عنوان یک خودرو خانوادگی ایده آل به خوبی ایفا مکند این خودرو اولین خودرو در کلاس ابعادی B/C وخانواده محصولات ۲۰۶ است که در هر دو مدل بنزینی و دوگانه سوز جهت تولید انبوه طراحی گردیده است.

۲۰۶ صندوقدار برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۰۵ به جهانیان معرفی شد. این خودرو حاصل ایده و فکر ایرانی و همکاری دو شرکت بزرگ ایران خودرو و پژو می باشد. پروژه ۲۰۶SD با کد T13 از مارس ۲۰۰۴ و با هدف طراحی و تولید مدل سدان این خودرو برای عرضه در بازار ایران و ۳۹ کشور دنیا شروع شد. ایران‌خودرو تنها عرضه کننده این محصول در بازارهای صادراتی خواهد بود.

خودروی ۲۰۶ صندوقدار بصورت ۱۹ مدل مختلف طبق تعریف بازار کشورهای صادرتی و بازار ایران تولید و عرضه خواهد شد. این مدلها در موتور، گیربکس، سیستم تعلیقّ، سیستم ترمز، نوع سوخت مصرفی و تجهیزات جانبی متفاوت خواهند بود. کشورهای صادراتی طبق تعریف شامل : کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیای میانه ، اروپای شرقی ، خاورمیانه، آفریقا ، چین و روسیه می باشد.

۲۰۶ صندوقدار با برخورداری از طرح زیبا و تجهیزات کاربردی و از همه مهم تر صندوق عقب جادار، در حقیقت مهندسی روز دنیا را برای دستیابی به حداکثر ایمنی و رفاه سرنشینان به خدمت گرفته است، ایمنی و آسایشی که در خودروهای بزرگ و گران قیمت تر می توان سراغ گرفت. 

مشخصات فنی خودروی پژو۲۰۶ SD( صندوقدار)

نوع موتور : TU5JP4
استانداردآلودگی : یورو ۴
حجم موتور : ۱۵۷۸
حداکثر قدرت موتور :اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور : نیوتن متر در ۴۰۰ دور در دقیقه
حداکثر سرعت با گیربکس دستی : ۱۹۳ کیلومتر در ساعت
حداکثر سرعت با گیربکس اتوماتیک :۱۸۹ کیلومتر در ساعت
نسبت تراکم : ۱۰/۵
سیستم سوخت رسانی : انژکتوری
تعداد سوپاپ : ۱۶
نوع و تعداد سیلندر : ۴ سیلندر خطی
ظرفیت مخزن سوخت :۵۰ لیتر
مصرف سوخت ترکیبی با گیربکس دستی : ۶/۶ در ۱۰۰ کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی با گیربکس اتوماتیک : ۳/۷ در ۱۰۰ کیلومتر
سیستم تعلیق جلو : مستقل از نوع مک فرسون با فنر پیچشی
سیستم تعلیق عقب : بازویی با میله پیچشی و میله تقویتی
کمک فنر جلو : هیدرولیکی + گازی
کمک فنر عقب :هیدرولیکی
سیستم ترمز عقب : دیسکی
سیستم ترمز جلو : دیسکی با سیستم خنک کاری
سیستم کلاچ :هیدرولیک- الکترونیکی
چهار کاناله با چهار حسگر : ترمز ABS
نوع فرمان :هیدرولیکی
طایر :۱۴R65/185
وزن خالص :(گیربکس دستی) ۱۰۶۹ کیلوگرم
وزن خالص (گیربکس اتوماتیک) :۱۰۹۹ کیلوگرم
وزن ناخالص :(با بار کامل و باک پر_ گیربکس دستی) ۱۵۶۷ کیلوگرم
وزن ناخالص :(با بار کامل و باک پر _ گیربکس اتوماتیک) ۱۵۹۷ کیلوگرم
کلاس بدنه : C
رنگ : متالیک
شیشه ها : رنگی
آیینه های جانبی : دستی برای تیپ ۱ ، برقی برای سایر تیپها
طول خودرو : MM4188
عرض خودرو : MM1655
ارتفاع خودرو : MM1456
فاصله بین دو محور چرخهای عقب و جلو :MM2443
فاصله بین مرکز چرخهای جلو از یکدیگر : MM1425
فاصله بین مرکز چرخهای عقب از یکدیگر : MM1416
شیشه بالابر برقی جلو برای تمام تیپها
شیشه بالابر برقی عقب برای تیپ ۱و ۲
رادیو پخش کاست برای تیپ ۱
رادیو پخش CD برای تیپها ۲و ۳
مکانیزم تنظیم ارتفاع صندلی راننده (دستی)
مکانیزم تا شدن پشتی صندلی عقب ۳/۲ و ۳/۱
مکانیزم تنظیم ارتفاع زیر سری صندلی جلو
زیر سری صندلی عقب و مکانیزم تنظیم ارتفاع برای تیپ ۲و ۳
سیستم تهویه هوای قابل تنظیم برای تیپ ۱
سیستم تهویه هوای اتوماتیک برای تیپ ۲و۳
سیستم استارت الکترونیکی : ضد سرقت
سپرها : تزریقی همرنگ بدنه با چراغ مه شکن
کمربند : با سیستم کشنده اولیه برای سرنشینان جلو
پشت سری جلو : با تنظیم ارتفاع
درها و در صندوق : قفل مرکزی با کنترل از راه دور
کیسه ایمنی هوا جلو برای تیپ ۲و۳
ترمز ABS برای تیپ ۲و۳

استاندارد های محصول

مطابق با کلیه استانداردهای (EEC) همزمان با اروپا در سال ۲۰۰۶
تطابق با استانداردهای کشور روسیه (Russia GOST)
دستیابی به استانداردGS در تصادف از عقب که دارای شرایط دشوارتری نسبت به استانداردهای اروپا میباشد (Persian Gulf Standard)
تطابق با استاندارد Euro IV در ارتباط با سطح آلودگی

قیمت تیپ  ۱ اس دی: ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت تیپ ۲ اس دی: ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

 

لوگان تندر ۹۰

 لوگان دارای موتوری از نوع K7M710 با ظرفیت ۱۶۰۰ cc دارای ۴ سیلندر و با ۸ سوپاپ که قدرتی معادل ۱۰۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه را ایجاد میکند. این موتور از استانداردهای روز دنیا گذشته است و دارای فناوری به خصوصی است. استاندارد آلایندکی یورو ۳ را داراست و قابلیت کسب استاندارد یورو ۴ را نیز دارد. گیربکس خودرو از نوع JH3 است که دارای ۵ دنده جلو و دنده عقب میباشد. سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون و تعلیق عقب از نوع میله پیچشی است. نوع تایرها ۱۸۵/۶۵ R 15 است و قطر دایره دوران خودرو ۱۰٫۵ است. ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب کاسه ای است و امکان انتخاب سفارشی ABS و EBD (سیستم توزیع هوشمند نیروی ترمز بر حسب فشار) وجود دارد. حدا اکثر سرعت خودروی لوگان ۱۷۵ کیلومتر در ساعت و شتاب (صفر تا صد) آن ۱۱٫۵ ثانیه است. این خودروی دارای مصرف ترکیبی (میانگین در شهر و جاده) ۷٫۵ لیتر در هر صد کیلومتر است و ظرفیت مخزن بنزین آن ۵۰ لیتر می باشد. طول این خودرو ۴۲۵۰ میلیمتر، وزن خودرو (بدون بار) ۹۸۰ کیلوگرم و حجم صندوق عقب ۵۱۰ لیتر میباشد که نسبتا بزرگ و جادار است. این خودرو به راحتی ظرفیت ۵ سرنشین را تامین می کند. این خودرو طراحی بسار زیباتری را نسبت به دیگر خودروهای هم قیمتش، چه در داخل و چه خارج از خودرو داراست. درچه های هوا درون خودرو به صورت دایره شکل هستند. کنسول میانی با طراحی زیبای کنترلرهای سیستم تهویه در پایین و سیستم صوتی در بالاترین قسمت ساخته شده است. کیلومتر خودرو دارای مسافت شما دیجیتال و نمایشگر کامل قیمت های مختلف به همراه قسمت های نشان دهنده سرعت و دور موتور است. طراحی داخلی واقعا با پراید و پیکان قابل قیاس نیست. فضای زیاد برای پاهای سرنشینان جلو و عقب (بر خلاف پراید) و تودوزی زیبای صندلی ها نمای ویژه ای به داخل خودرو داده است. در خارج خودرو هم رینگهای استیل، چراغ های زیبای جلو و عقب به همراه طراحی هندسی وار خودرو واقعا زیباست. اگر این خودرو با قیمتی که قول داده شده به بازار عرضه شود قطعا درصد بالایی از بازار را از آن خود خواهد نمود. بنده هم اولین مشتریش!

  سمند معمولی

همان سمندهای اولیه که ایران خودرو تولید کرد و  نام خودروی ملی را بر آن گذاشتند. ظاهرش به نظر من بسیار جذاب است و به خاطر جسه تپل و بیضی شکلش به انسان احساس فدرت و امنیت می دهد. اگر دقت کرده باشید چراغ های جلوی آن بر خلاف اکثر خودروهای تولید داخل حالتی لنز مانند دارد، جلو پنجره ای و آرم آن واقعا طراحی خوبی دارد ولی از عقب سمند هیچ تعریفی نمیتوان کرد، با چراغهای بزرگ و بد رنگی که دارد به کلی ظاهر خودرو را به هم ریخته. قالپاقهاش هم خیلی بهش می یاد.

موتور سمند معمولی از نوع XU7JP/L3 انژکتوری و با حجم ۱۷۶۱ cc و تعداد ۴سیلندر قدرتی در حدود ۱۰۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت را دارد. موتور سمند در واقع همان موتور پژو GLX است، گیربکسی هم که در سمند استفاده شده متعلق به همین خودرو است. چند وقت پیش ایران خودرو اعلام کرده بود که ممکن است از موتور پژو ۲۰۶ در سمند استفاده کند. گیربکس سمند مدل BE3/5 معمولی ۵ دنده دستی جلو و تمام سنکرون است و شتاب صفر تا صد آن حدود ۱۲ ثانیه است.  سمند دارای فرمان هیدرولیکی با قطر دایره چرخش ۱۱متر است، لاستیک های این خودرو۱۸۵/۶۵r  ۱۵۸۸h است.

 برخی از دیگر مشخصات سمند در زیر آورده شده است:

× ترمز هیدرولیکی بوستردار دو مداره

× تعلیق جلو: سیستم مستقل جلو از نوع مک فرسون و تعلیق عقب: سیستم تعلیق نیمه مستقل عقب

× حجم صندوق عقب : نزدیک ۵۰۰ لیتر

× نوع سوخت: بنزین سوپر با اکتان ۹۵

× میانگین مصرف سوخت: هشت و نیم لیتر (داخل و خارج شهر)

برخی امکانات سمند به صورت ذیل می باشد:

× شیشه بالابر برقی هر چهار درب

× آینه های برقی

× فرمان تا شونده

× سیستم دزدگیر و عیب یاب الکترونیکی سخنگو

× قفل مرکزی

× سیستم خودکار قطع سوخت در مواقع اضطراری

× آنتن برقی (در محل درب صندوق عقب)

× کانال های انتقال هوا برای سرنشینان صندلی عقب

× چراغ های مه شکن

داشبورد سمند معمولی به طرز بسیار زیبایی طراحی شده و بر حسب سلیقه مشتری می تواند مشکی یا کرم باشد. صفحه با طرح چوب هم از بالای آن می گذرد که واقعا جلوه خاصی را به خودرو می دهد. در داشبورد از برخی قطعات پژو ۴۰۵ استفاده شده است مثل اهرم های تنظیم گرمی و سردی هوا. سیستم هشداردهنده و دزدگیر سمند هم یکی از مواردی است که مزیتی برای این خودرو محسوب می شود(البته نه در موارد خارجی!) وقتی که روغن موتور یا  بنزین کم شود، یکی از درها باز شود، ترمز دستی کشیده باشد، موتور جوش بیاورد یا سرعت از حد معینی بگذرد به صورت صوتی و نوشتاری از طریق سیستم هشدار دهنده خود شما را مطلع می کند. بوق سمند هم مثل اکثر اتومبیل های جدید روی فرمان است. در قسمت پشت صندلی های عقب دو بلندگوی نسبتا بزرگ نصب شده است و بر روی آنها دو پوشش بزرگتر که باعث زیبایی قسمت عقب خودرو شده اند.

مشخصات فنی سمند LX

90,000 ریال – خرید
 

تمام مقالات و پایان نامه و پروژه ها به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • مقاله مونتاژ خودرو
  • مقاله تعمیرات خودرو
  • مقاله تحلیل تنش بازو ، فنر ، جوش و پیچ به منظور طراحی اجزاء مکانیزم تعلیق TAدر خودروی خدمات شهری چابک ۴۰۸
  • مقاله سیستم های مختلف برخی از خودروها
  • مقاله کمک فنرها
  • برچسب ها : , , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    براي قرار دادن بنر خود در اين مکان کليک کنيد
    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید
    

    جستجو پیشرفته مقالات و پروژه

    سبد خرید

    • سبد خریدتان خالی است.

    دسته ها

    آخرین بروز رسانی

      شنبه, ۲۰ آذر , ۱۳۹۵
    
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط دیجیتال ایران digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایdjkalaa.irمحفوظ می باشد.