مقاله انگلیسی تأثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت کیفیت جامع با ترجمه فارسی


دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

مقاله انگلیسی تأثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت کیفیت جامع با ترجمه فارسی مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۲۲  صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله انگلیسی تأثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت کیفیت جامع با ترجمه فارسی نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک مقاله مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد

 فهرست

چکیده:. ۱

مقدمه. ۲

جنبه های مدیریت کیفیت جامع.. ۳

تأثیر فناوری اطلاعات… ۵

نتیجه گیری… ۱۰

منابع و ماخذ.. ۱۱

چکیده:

فناوری اطلاعات (IT) و مدیریت کیفیت جامع (TQM) ، تأثیر مهمی بر عملکرد شرکتها دارند و هر یک به‌صورت گسترده مورد مطالعه قرار گرفته اند. با وجود این، مطالعات اندکی درباره ارتباط بین این دو و به‌ویژه تأثیری که فناوری اطلاعات بر روی مدیریت کیفیت جامع خواهد داشت، انجام شده است. در این مقاله ضمن مطالعة جنبه های مختلف مدیریت کیفیت جامع و توضیح و تفسیر آنها، تأثیر فناوری اطلاعات بر هریک از این جنبه ها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و در نهایت نشان داده می شود که توسعة استفاده از فناوری اطلاعات، جنبه های مختلف مدیریت کیفیت جامع را تحت تأثیر قرار داده و به عنوان یک پشتیبانی کنندة قوی برای مدیریت کیفیت به کار می‌رود، به‌طوری که استفاده از فناوری اطلاعات در مدیریت کیفیت جامع به افزایش بهره وری منجر می شود.

 مقدمه

اهمیت فناوری اطلاعات و اثرات آن برای شرکتها به طرز چشمگیری افزایش یافته و رشد و توسعة آن احساس می شود. غالباً بیان می شود که فناوری اطلاعات مهمترین عامل افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها است[۱۱]. اما مطالعات دیگر عکس این مطلب را نیز نشان داده است [۱۲]. «دوان» و «کرامر» دریافته اند که سرمایه گذاری بر روی فناوری اطلاعات تأثیر مثبتی بر روی تولید ناخالص داخلی (GDP) در کشورهای توسعه یافته دارد، حال آنکه در کشورهای در حال توسعه چنین نیست [۱۰].

به منظور بهبود کیفیت، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری، ابزارهای مختلفی توسط شرکتها به‌کار گرفته می شود که به عنوان مثال می توان به مدیریت کیفیت جامع، نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر (TPM)، مهندسی مجدد فرایندهای سازمان (BPR)، برنامه ریزی منابع ساخت (MRP) ، تولید بهنگام (JIT) و غیره اشاره کرد. «وستون» همة این ابزارها را متکی به فناوری اطلاعات می داند [۱۴]. به‌طور کلی، ابزارهای ذکر شده کمک می کنند که اطلاعات به‌صورتی دقیقتر و سریعتر به‌دست آمده و ارتباطات بهبود یابد. مسلم است فناوری اطلاعات همة بخشها و عملکردهای شرکت را تحت تأثیر قرار می دهد؛ بنابراین، می توان گفت فناوری اطلاعات، مدیریت کیفیت جامع را نیز تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

این مقاله تأثیر فناوری اطلاعات را بر روی مدیریت کیفیت جامع مورد مطالعه قرار می دهد. در بخش دوم جنبه های مختلف مدیریت کیفیت جامع مشخص شده و هریک از آنها توضیح داده شده است. بخش سوم به تأثیر فناوری اطلاعات بر این جنبه‌ها اختصاص یافته است و در انتها به نتیجه گیری از مقاله پرداخته می شود.

جنبه های مدیریت کیفیت جامع

Review:

information technology (IT) and total quality management (TQM), have a significant impact on corporate performance, and any form have been studied extensively. However, few studies about the relationship between these two and especially the impact of IT on quality management will be comprehensive, is done. In this paper the study of various aspects of total quality management and explain and interpret them, the impact of IT on each of these aspects are discussed and ultimately be shown to be the development of information technology, various aspects comprehensive quality management influence and derive a strong support for quality management is used, so that the use of information technology on total quality management to increase productivity leads.

 

Introduction

Importance of information technology and its effects for the company dramatically increased its growth and development is felt. Often is expressed as a major information technology to increase productivity and reduce operating costs is [11]. But other studies the opposite is also shown [12]. “Devon” and “Kramer” have found that IT investment on the positive impact on gross domestic product (GDP) in developed countries are, while in developing countries is not the case [10].
To improve quality, reduce costs and increase productivity, various tools are employed by companies that example can be a comprehensive quality management, efficient maintenance inclusive (TPM), re-engineer processes, organization (BPR), manufacturing resource planning (MRP), production updates (JIT) and more pointed. “Weston” All these tools rely on information technology knows [14]. In general, the mentioned tools will help form more accurate and faster data obtained and improve communication. IT is clear participation of all sectors and functions will affect so, we can say, information technology, total quality management also affect your will.
In this paper the impact of IT on quality management to comprehensive studies. In the second part various aspects of total quality management, and marked each of them is described. The third part of the impact of IT is dedicated to these aspects and to conclude at the end of the article are paid.

Aspects of total quality management

 

50,000 ریال – خرید
 

تمام مقالات و پایان نامه و پروژه ها به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

مطالب پیشنهادی:
  • مقاله نقش فناوری اطلاعات در صنعت توریسم با ترجمه فارسی
  • مقاله بررسی و شناخت چالش های فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش
  • پایان نامه انبار IT
  • مقاله تعریف و مفهوم مدیریت
  • مقاله مدیریت
  • برچسب ها : , , , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    براي قرار دادن بنر خود در اين مکان کليک کنيد
    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید
    

    جستجو پیشرفته مقالات و پروژه

    سبد خرید

    • سبد خریدتان خالی است.

    دسته ها

    آخرین بروز رسانی

      شنبه, ۲۰ آذر , ۱۳۹۵
    
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط دیجیتال ایران digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایdjkalaa.irمحفوظ می باشد.