27,430 بازدید
مقاله انگلیسی پیش درآمدى بر خودشیفتگى با ترجمه فارسی مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۶۳ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله انگلیسی پیش درآمدى بر خودشیفتگى با ترجمه فارسی نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک مقاله مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد
اصطلاح خودشیفتگى ریشه در توصیفهاى بالینى دارد و [ نخستین بار ] پل ناک (۲) در سال ۱۸۹۹ آن را براى اشاره به نگرش کسانى به کار برد که با بدن خود آنگونه رفتار مىکنند که به طور معمول با بدن یک مصداق امیال جنسى رفتار مىشود. به بیان دیگر، این اشخاص به بدن خود مىنگرند و آن را ناز و نوازش مىکنند تا از این طریق به ارضاى کامل برسند. اصطلاح خودشیفتگى، برحسب این شرح و بسط، دال بر نوعى انحراف است که تمام حیات جنسى شخص را به خود معطوف مىکند و در مراحل بعدى، ویژگیهایى را بروز مىدهد که در مطالعه همه انواع انحرافات به آنها برمىخوریم.
متعاقباً مشاهدهگران روانکاو به این موضوع توجه کردند که ویژگیهاى مجزّاى نگرش بیماران خودشیفته در بسیارى از اشخاصى که به بیماریهاى دیگرى مبتلا هستند نیز به چشم مىخورد (مثلاً ــ همانگونه که سادگر (۳) اشاره کرده است ــ در همجنسگرایان) و سرانجام این موضوع محتمل به نظر رسید که چه بسا نیروى شهوى به میزانى به مراتب فراوانتر از آنچه تصور مىشد ــ به گونهاى که بتوان آن را خودشیفتگى نامید ــ در این بیمارى سهیم است و نیز اینکه نیروى شهوى مىتواند بر رشد متعارف جنسى انسان تأثیر بگذارد. مشکلات روانکاوان در درمان بیماران روانرنجور به همین فرض منجر گردید، زیرا چنین به نظر مىرسید که محدودیت تأثیرپذیرى بیماران یادشده، از جمله از این نوع نگرش مبتنى بر خودشیفتگى ناشى مىشود. خودشیفتگى به این مفهوم دیگر انحراف تلقى نمىشود، بلکه مکمّلى شهوى در خودمدارى غریزه صیانت نَفْس است که هر موجود زندهاى تا اندازهاى از آن برخوردار است.
انگیزه مبرمِ پرداختن به تکوین خودشیفتگى اولیه و معمولى زمانى ایجاد شد که کرپلین (۴) کوشید تا دانستههایمان درباره [ بیمارى موسوم به ] زوال عقل پیشرس (۵) را در ذیل فرضیه مربوط به نظریه نیروى شهوى بگنجاند، یا [ به طریق اولى ] بلویلر (۶) تلاش کرد تا روانگسیختگى را جزو نظریه یادشده قرار دهد. این قبیل بیماران ــ که من با اصطلاح «هذیانزده» (۷) مشخصشان مىکنم ــ دو ویژگى اساسى دارند: خودبزرگبینى و بىعلاقگى به دنیاى بیرون از خودشان (یا، به عبارتى، بىعلاقگى به انسانها و اشیاء). به سبب این بىعلاقگى، بیماران یادشده تحت تأثیر روانکاوى قرار نمىگیرند و تلاشهاى ما براى درمانشان بىثمر مىماند. البته بىتوجهى هذیانزدگان به دنیاى بیرون را باید با ذکر جزئیات بیشتر توصیف کرد. بیمارانى که به هیسترى یا روانرنجورى وسواسى مبتلا هستند نیز ــ مادام که بیمارىشان ادامه دارد ــ رابطه خود با واقعیت را قطع مىکنند. لیکن تحلیل روانکاوانه نشان مىدهد که این بیماران به هیچ وجه روابط شهوانى خود با انسانها و اشیاء را خاتمه ندادهاند.
آنان این روابط را در خیال خود همچنان حفظ کردهاند؛ به بیان دیگر، از یک سو اُبژههایى خیالى در خاطراتشان را جایگزین اُبژههاى واقعى کردهاند یا این دو نوع اُبژه را با هم درآمیختهاند، و از سوى دیگر فعالیتهاى حرکتى براى نیل به اهدافشان در مورد آن اُبژهها را کنار گذاشتهاند. کاربرد اصطلاح «درونگرایى» ــ که یونگ آن را بسیار نادقیق به کار مىبَرَد ــ صرفاً در خصوص این وضعیت نیروى شهوى بجاست. وضعیت بیماران هذیانزده فرق دارد. به نظر مىآید این بیماران واقعاً نیروى شهوى خود را از انسانها و اشیاء دنیاى بیرون منقطع کرده ولى هیچ انسان یا شیئى را از خیال خود جایگزین آنها نکردهاند. زمانى که بیماران یادشده دست به چنین جایگزینىاى مىزنند، فرآیند انجام این کار نوعى فرایند ثانوى و بخشى از کوشش آنها براى بهبود به نظر مىآید که هدف از آن بازگرداندن نیروى شهوى به مصداقهاى امیالشان است. (۸)
اکنون باید به این پرسش پاسخ داد: نیروى شهوىاى که در روانگسیختگى از اُبژههاى بیرونى منقطع مىشود، چه سرنوشتى مىیابد؟ ویژگى خودبزرگبینى در این حالات [ روانى ] ، ما را به پاسخ رهنمون مىشود. بىتردید این خودبزرگبینى در ازاى نیروى شهوى متمرکز بر مصداق امیال(۹) پدید آمده است. نیروى شهوى پس از انقطاع از دنیاى بیرون به «خود»(۱۰) معطوف مىگردد و بدینسان نگرشى را به وجود مىآورد که مىتوان آن را خودشیفتگى نامید. لیکن خودبزرگبینى فىنفسه پدیده جدیدى نیست. برعکس، همانگونه که مىدانیم، خودبزرگبینى حکم تشدید و تظاهر آشکارتر وضعیتى را دارد که پیشتر نیز وجود داشته است. این موضوع باعث مىگردد که خودشیفتگىِ ناشى از به درون معطوف شدن نیروگذارىِ روانى در مصداق امیال(۱۱) را نوعى خودشیفتگى ثانوى بدانیم که بر خودشیفتگى اولیه (که به دلایل مختلف تحتالشعاع قرار گرفته است) افزوده مىشود.
مایلم تأکید کنم که در اینجا قصد تبیین یا بحث بیشتر در باره مسأله روانگسیختگى را ندارم، بلکه صرفاً آنچه را پیشتر در نوشتههاى دیگر بیان شده است جمعبندى مىکنم تا دلیل موجهى براى مطرح شدن مفهوم خودشیفتگى ارائه کرده باشم.
این بسط و گسترش نظریه نیروى شهوى را ــ که به اعتقاد من درست است ــ با استناد به دلیل سومى هم مىتوان تأیید کرد و آن عبارت است از مشاهدات و دیدگاههایمان درباره حیات روانى کودکان و مردمان بَدْوى. در میان مردمان بَدْوى به ویژگیهایى برمىخوریم که اگر به صورت مجزّا وجود داشت، مىشد آنها را در زمره ویژگیهاى خودبزرگبینى دانست: مبالغه درباره قدرت آرزوها و اَعمال ذهنىشان، «قدرت مطلق اندیشه»، ایمان به نیروى سحرآمیز کلمات، و شگردى براى برآمدن از پس دنیاى بیرون («جادوگرى») که به نظر مىرسد نتیجه منطقى این فرضهاى واهى باشد. (۱۲) در کودکان این دوره و زمانه، که رشدشان براى ما بسیار پُرابهامتر است، توقع داریم نگرش کاملاً مشابهى درباره دنیاى بیرون بیابیم. بدینسان به این نتیجه مىرسیم که «خود»، نیروگذارىِ روانى اولیهاى را به لحاظ شهوانى انجام مىدهد که مقدارى از آن متعاقباً به مصداقهاى امیال تعلق مىگیرد اما بخش اساسى آن ادامه مىیابد و به نیروگذارىِ روانى در مصداق امیال مربوط مىشود، درست همانطور که جسم یک آمیب به پاهاى کاذبى که از آن بیرون مىزنند مربوط مىگردد. در تحقیقات ما، از آنجا که نشانههاى روانرنجورى نقطه آغاز کار بود، این بخش از تقسیم نیروى شهوى در بدو امر ناگزیر از ما پنهان ماند.
The term narcissism is rooted in clinical descriptions [first time] Paul knock (2) In 1899 it used to refer to the attitude of those who treat their body as a body which is normally true desires sexual behavior is. In other words, this person to your body and make it look cute and they cuddle up in this way to be completely satisfied. The term narcissism, according to the elaboration, suggesting a kind of diversion that will focus all their sex life and in person to the next stage, the features that occur in all types of aberrations. They eat them.
Subsequently, observers note that this psychoanalyst distinct characteristics of narcissistic patients to many of those who are suffering from other diseases also can be seen (such as Sadgr (3) has pointed out in the gay side) and finally it seemed that perhaps likely Shhvy force far more abundant than what was thought of so that it can be called narcissism is involved in this disease and the force Shhvy can affect the growth of normal human intercourse. Psychoanalysis in the treatment of patients suffering mental problems led to assume that, because it seemed that the restrictions mentioned INFLUENCE patients, including the vision of this kind of narcissism arises. Another variation of this concept is not considered narcissistic, but self-preservation instinct is complementary Shhvy the autonomy that it has a living to some extent.
Motivation to address the urgent and normal development of primary narcissism was once the Krplyn (4) tried to our knowledge about [the disease known as] premature dementia (5) in the following hypothesis to theory to include Shhvy force, or [to The first] Blvylr (6) tried to put the mental disruption among the mentioned theory. Such patients with so-called “Hzyan stricken” (7) Mshkhsshan I have two basic characteristics: grandiosity and their apathy to the outside world (or, words, and indifference to human objects). Because of this apathy, patients mentioned are not to be influenced by psychoanalysis and treatment Our efforts will remain fruitless. The Hzyan neglect victims to the outside world should be described with more details. Neuroticism to hysteria or obsessive patients who are infected with the disease as long as they continue their relationship with reality, they stop. But psychoanalytic analysis shows that patients with any of your passionate relationships of people and objects have not finished.
These relations have been maintained in their own imagination, in other words, since the object of a strained imagination replace the memories are real objects or object types are mixed together, and the other motor activities of juvenile offenders about the objects are excluded. Use the term “introspection” so imprecise that Jung uses it only on condition Shhvy justified force. Hzyan patients stricken situation is different. Seems to really force these patients Shhvy their people and objects, but no person or object outside world cut off from their imagination, they have not replaced. When patients have mentioned such a replacement, they do this kind of process and secondary process as part of their efforts to improve its goal of restoring force that seems to Msdaqhay Shhvy is Amyalshan. (8)
Now the question must be answered Shhvy force a disruption in the flow is cut off from external objects, what is fate? Characteristic grandiosity in this state [mental], leads us to the answer. Surely, this grandiosity Shhvy focused on power in exchange for true desires (9) has emerged. Shhvy force the curtailment of the outside world to the “self” (10) shall be paid and thus creates the attitude that it can be called narcissism. Grandiosity, but in itself not a new phenomenon. Conversely, as we know, the situation is more obvious manifestation of grandiosity and aggravated sentence that was already there. This leads to narcissism stemming from being shifted into the true desires of mental Nyrvgzary (11) to know the kind of secondary narcissism on primary narcissism (which has been overshadowed due to different reasons) is added.
The expansion force of the theory which I believe is true Shhvy s third reason can be verified and it is the observations and perceptions about mental life of children and primitive peoples. Among primitive peoples the properties that lie eat separately if there would be among them as characteristic grandiosity: exaggerated about the power of their subjective desires and actions, “omnipotence of thought”, the belief in magic power words, and a ploy for the emergence of the outside world (“sorcery”), which seems a logical consequence of these assumptions is naught. (12) in children, and stroke during this period, the growth for us is very Prabhamtr, we expect a similar attitude to find out about the world. Thus reach the conclusion that “self”, a primary mental Nyrvgzary point out that some of its lustful desires Msdaqhay subsequently applies basic but it continues and the Nyrvgzary In the case of mental desires are concerned, just as the body of an amoeba to the feet of false turns out that it will be relevant. In our research, where signs of neuroticism was the beginning point, the beginning of this section into force Shhvy inevitably remained hidden from us.
We just realized we Fyzan force, ie, true desires, which can be found in the mental Nyrvgzary out [of the “self”] and sent [it] is recovered. The general also said that the confrontation between Shhvy force focused on “self” and focus on the true desires Shhvy force there than any one of these two, what else to take less. Which applies a force focused on the highest levels Shhvy desires in their growth can be expected to achieve in Dlbakhtgy crystallization, ie the person who seems to be true for mental Nyrvgzary desires of the personality is removed. Reverse this situation in patients with paranoid fantasies (or perception of breath) about the “end-Zaman” there. (13) Finally, in distinguishing between various psychological forces, we have concluded that in the first place, ie, the narcissism of these forces together have more immature that we can analyze them from each other We clean. When a person applies to the mental Nyrvgzary Amyalsh not, can not the sex drive (or the Shhvy power) and instincts force “self” distinction.
تمام مقالات و پایان نامه و پروژه ها به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر