مقاله یادگیری مربوطه به صورت فایل ورد و قابل ویرایش می باشد و داری ۳۷ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله یادگیری نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک مقاله مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد
فهرست مطاب
چکیده: ۳
مقدمه: ۴
بیان مسئله : ۶
نقش معلمان در ICT : 8
غنی سازی یادگیری.. ۸
نقش ICT.. 10
آموزش برای فردا ۱۱
برگه ی مرور و بازبینی فعالیت.. ۲۱
مدلهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات.. ۲۳
پیوستار رویکردها ۲۴
رویکرد ( نگرش ) ظهور کننده ۲۴
رویکرد کاربردی.. ۲۵
رویکرد ترکیبی( ادغامی) ۲۶
رویکرد تحولی.. ۲۶
مراحل یاددهی و یادگیری.. ۲۷
کشف و بررسی ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات.. ۲۸
یادگیری نحوه کاربرد ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات.. ۲۸
درک چگونگی و زمان کاربرد ابزار های فناوری اطلاعات و ارتباطات.. ۲۹
تخصص یابی در کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات.. ۲۹
فهرست منابع: ۳۶
فهرست منابع:
– قورچیان ، نادرقلی. (۱۳۸۲). فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش . تهران : فراشناختی اندیشه.
– دفتر برنامه ریزی و تألیف کتب درسی . (۱۳۸۳). روشهای فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر IT .تهران بی نا.
چکیده :
امروزه آموزش مهارتهای پایه از مرز خواندن، نوشتن و حساب کردن و استدلال کردن فراتر رفته و آموزش مهارتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات قلب و هسته مرکزی بسیاری از نظامهای آموزش و پرورش جهان را تشکیل داده است.
ادغام فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظام آموزشی کشور علاوه بر ملاحظات فرهنگی، اقتصادی ، اجتماعی ، تکنولوژیکی و ارزشی ، مستلزم بستر سازی و آماده سازی دقیق ، عالمانه، آگاهانه و همه جانبه نگری است. از آنجایی که نهادینه کردن فناوری اطلاعات و ارتباطات درنظام آموزشی کشور ،گذر از مراحل انتقال ایده، ایجاد ، جذب و بومی سازی ، اشاعه و مستند سازی را طلب می کند، دسترسی به منابع و ذخایر دانش و تجربیات جهانی به تسهیل این گذر کمک می کند.
پیشرفتهای فناوری منجر به تحول در کار ، و تغییر در سازماندهی کار شده است. بنابراین صلاحیتها و شایستگی مورد نیاز در حال تغییر می باشد . صلاحیتهایی که اهمیت می یابند عبارتند از :
تفکر انتقادی ، صلاحیتهای گسترده عمومی، شایستگی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانایی در کار کارشناسی، تصمیم گیری ، سر و کار داشتن با موقعیتهای پویا، کار به عنوان عضوی از گروه، برقراری ارتباطهای موثر (قورچیان ،۱۳۸۲).
مفاهیم کلیدی: یادگیری – آموزش مجازی – ICT – ارتباطات
مقدمه
تغییر نقش معلم درکلاس درس
ICT یکی از عوامل تغییر در کلاس درس است که ویژگی مهمی دارد و آن ، این که هم عاملی برای ایجاد تغییرات و هم ابزاری تغییر دهنده است.
فناوری های جدید ارتباطات و اطلاعات، دنیایی راکه در آن زندگی می کنیم و روش های یادگیری چگونه زیستن را تغییر داده اند. ICT ، منبعی با ارزش برای تولید دانش ، بستری مناسب برای انتقال محتوا و ابزاری توانمند برای ایجاد تعامل در فرایند یاددهی_ یادگیری[۱] در کلاس درس می باشد.
[۱] Process Teaching – Learning
تمام مقالات و پایان نامه و پروژه ها به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر