مقاله استراتژی های بازاریابی مربوطه به صورت فایل ورد و قابل ویرایش می باشد و داری ۱۸ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله استراتژی های بازاریابی نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک مقاله مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد
مقدمه. ۱
استراتژی های رقابتی.. ۱
۱- استراتژی بازاریابی یکپارچه (Integration Marketing) 2
۲٫ استراتژی بازاریابی شبکهای (network Marketing) 2
۳- استراتژی بازاریابی گذار (Transition Marketing) 2
۴٫ استراتژی بازاریابی اکتشافی (Exploration Marketing) 3
۵٫ استراتژی بازاریابی احیائی (Regeneration Marketing) 4
۶٫ استراتژی بازاریابی سرآمد (Excellence Marketing) 4
۷٫ استراتژی بازاریابی بدون مرز (Non-Border Marketing) 4
۸٫ استراتژی بازاریابی ابراز شده (Tailored Marketing) 5
_ استراتژی بازاریابی معکوس.. ۵
_ استراتژی بازاریابی بلادرنگ… ۵
استراتژیهای بازار یابی بین الملل. ۷
شرکت ها به دو روش میتوانند به صادرات بپردازند: ۸
۱) صادرات مستقیم. ۸
۲) صادرات غیر مستقیم. ۸
فرنچایزینگ: ۹
تولید قرار دادی : ۱۰
قرارداد مدیریتی : ۱۱
سرمایه گذاری مستقیم خارجی: ۱۱
تاسیس یک واحد با مالکیت کامل : ۱۲
پیمانهای استراتژیک: ۱۲
«قیمتگذاری هوشمندانه برای سودآوری بهتر» : ۱۳
ماتریس قیمت گذاری: ۱۴
مراحل استفاده از ماتریس قیمت گذاری: ۱۴
منابع. ۱۵
رقابت شدید کشورهایی که قادر به تولید با هزینه های پایین هستند، مشکلات زیادی برای بسیاری از صنایع فراهم آورده است. تولیدکنندگان صنایع برای ماندن در صحنه رقابت، باید راهکارهایی برای تطبیق خود با تغییرات بیابند. سازمانها امروز از حالت وظیفه ای خارج شدهاند و به صورت مشارکتی درآمدهاند. امروز در بازاریابی با مفهوم زیر صفر روبرو هستیم. یعنی زمان خرید، زمان ستاد برای تولید کالای سفارش داده شده، بازخورد مشتری به عرضه کننده کالا و همه موارد دیگر از این دست، باید به سمت صفر میل کنند. ترکیب این عوامل است که مزیت نسبی کشور را تشکیل می دهد.
استراتژی های بازاریابی به معنای کنکاش وپویش در راستای یافتن بازارهای مناسب از ابعاد گوناگون، چه از نظر اقتصادی و اجتماعی و چه از نظر فرهنگی و حقوقی و بستر سازی مداوم به منظور اعلام موجودیت وحفظ موقعیت حاصله می باشد.
اولین تهدیدهای رقابت خودمان هستیم. زمانی که در اوج هستیم، از خود غافلیم و در نتیجه خودمان را نمیبینیم.
با بیان این نکته که جامعه ما در حال گذار از جامعه غیر رقابتی به جامعه نیمه رقابتی و سرانجام رقابتی است به تشریح ۸ نوع استراتژی رقابتی پرداخت. این ۸ استراتژی عبارتند از:
بازاریابی یکپارچه عبارت است از ادغام، هم افزایی، همیاری مجموعه عوامل ابزاری و رفتاری پراکنده در بازاریابی برای دستیابی به نتایج بیشتر و بهتر.
_ مدیریت تعاملی
_ سیستم ارتباطات و اطلاعات
_ همبستگی در درون سازمان
بازاریابی شبکهای عبارت است از شناخت، ایجاد، عضویت و تقویت انواع شبکهها برای استفاده از انواع مزیتهای خود به منظور گسترش فرصتها، پاسخگویی به انتظارات و بهبود دستاوردها.
عوامل موثر این استراتژی عبارتند از:
_ مدیریت شبکه
_ همکاری و سازگاری
_ هماهنگی گروهی
بازاریابی گذار، مدیریت تغییر و تحول برای گذار از بازاریابی جاری و موجود به بازاریابی آینده و مطلوب جهت ماندگاری در صحنه رقابت تعریف می شود.
عوامل زیر بر استراتژی بازاریابی گذار موثر هستند:
آشنایی با مدیریت تحول
آشنایی با ممیزی
استراتژی بازاریابی اکتشافی عبارت است از تلاش و کنکاش برای کشف، ایجاد و عرضه ارزش از طریق ارتباط با بازار و مشتریان، شناخت تقاضای پنهان و ارزش از دید مشتریان.
عوامل موثر استراتژی بازاریابی اکتشافی:
_ مدیریت ارتباط با مشتری
_ مدیریت تحقیق و توسعه
_ شم و شهود
_ تصورات و خیال پردازی
_ ایده زایی
بازاریابی احیائی اصلاح و احیای فرایندها
بازاریابی سرآمد عبارت است از دستیابی به کمال بهرهوری بازاریابی از طریق بازاریابی انسان مدار و بازاریابی همگانی جهت دستیابی به شایستگیهای جهانی.
استراتژی های بازاریابی سرآمد عبارتند از:
_ استراتژی انسان مدار
_ استراتژی همگانی
_ استراتژی ثمربخش
_ استراتژی بینظیر
تمام مقالات و پایان نامه و پروژه ها به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر