مقاله انگلیسی تئوری نهادی در بازاریابی تجاری با ترجمه فارسی


دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

مقاله انگلیسی تئوری نهادی در بازاریابی تجاری : چارچوب مفهومی و چشم اندازهای آتی با ترجمه فارسی مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۱۲  صفحه ترجمه فارسی و مقاله اصلی ISI با نام Institutional theory in business marketing: A conceptual framework and future directions  شامل ۵ صفحه انگلیسی است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله انگلیسی تئوری نهادی در بازاریابی تجاری : چارچوب مفهومی و چشم اندازهای آتی با ترجمه فارسی نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک مقاله مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد

فهرست مطالب

چکیده     ۴
مقدمه    ۵
۲٫ فرآیند توسعه برگرفته از ساختار نهادی و کارکرد پنهان در چارچوب اصولی     ۶
۳٫ مسیرهای تحقیقات آتی     ۸
۳٫۱ توسعه تئوری     ۸
۳٫۲٫ کاربرد تئوری نهادی برای بازاریابی تجاری     ۱۰
۴٫ مطالعات مربوط به مسئله ویژه     ۱۱
۵٫ نتیجه گیری    ۱۵

References

Batjargal, B., Hitt, M.A., Tsui, A. S., Arregle, J. L., Webb, J. W., & Miller, T. L. (2013). Institutional polycentrism, entrepreneurs’ social networks, and new venture growth. Academy of Management Journal, 56(4), 1024–۱۰۴۹٫ Bresser, R. K., & Millonig, K. (2003). Institutional capital: Competitive advantage in light of the new institutionalism in organization theory. Schmalenbach Business Review, 55(3), 220–۲۴۱٫ Dacin, M. T., Oliver, C., & Roy, J. P. (2007). The legitimacy of strategic alliances: An institutional perspective. Strategic Management Journal, 28(2), 169–۱۸۷٫ DiMaggio, P. J., & Powell,W.W. (1991). Introduction. InW.W. Powell, & P. J. DiMaggio (Eds.), The New Institutionalism in Organizational Analysis (pp. 1–۳۸). Chicago: University of Chicago Press. Greenwood, R., Oliver, C., Sahlin, K., & Suddaby, R. (2008). Introduction. In R. Greenwood, C. Oliver, K. Sahlin, & R. Suddaby (Eds.), The SAGE handbook of organizational institutionalism (pp. 1–۴۶). London: Sage Publications. Grewal, R., & Dharwadkar, R. (2002). The role of the institutional environment in marketing channels. Journal of Marketing, 66(3), 82–۹۷٫ Hargrave, T. J., & Van de Ven, A. H. (2006). A collective action model of institutional innovation. Academy of Management Review, 31(4), 864–۸۸۸٫ Heide, J. B. (1994). Interorganizational governance in marketing channels. Journal of Marketing, 58(1), 71–۸۵٫ Hillebrand, B., Nijholt, J. J., & Nijssen, E. J. (2011). Exploring CRM effectiveness: An institutional theory perspective. Journal of the Academy of Marketing Science, 39(4), 592–۶۰۸٫ Hitt, M.A., Ahlstrom, D., Dacin, M. T., Levitas, E., & Svobodina, L. (2004). The institutional effects on strategic alliance partner selection in transition economies: China vs. Russia. Organization Science, 15(2), 173–۱۸۵٫ Jia, F., Cai, S., & Xu, S. (2014e). Interacting effects of uncertainties and institutional forces on information sharing in marketing channels. Industrial Marketing Management, 67 (this issue). Kostova, T., Roth, K., & Dacin, M. T. (2008). Institutional theory in the study of MNCs: A critique and new directions. Academy of Management Review, 33(4), 994–۱۰۰۶٫ Kostova, T., & Zaheer, S. (1999). Organizational legitimacy under conditions of complexity: The case of the multinational enterprise. Academy of Management Review, 24(1), 64–۸۱٫ Kostova, T., & Roth, K. (2002). Adoption of an organizational practice by subsidiaries of multinational corporations: Institutional and relational effects. Academy of Management Journal, 45(1), 215–۲۳۳٫ Kraatz, M. S., & Block, E. S. (2008). Organizational implications of institutional pluralism. In R. Suddaby, R. Greenwood, & K. Sahlin (Eds.), Handbook of organizational institutionalism (pp. 243–۲۷۵). New York: Sage Publications. Li, Y., Li, J., & Cai, Z. (2014e). The timing of market entry and firm performance: A perspective of institutional theory. Industrial Marketing Management, 67 (this issue). Martinez, R. J., & Dacin, M. T. (1999). Efficiency motives and normative forces: Combining transactions costs and institutional logic. Journal of Management, 25(1), 75–۹۶٫ Newton, J.D., Ewing, M. T., & Collier, P.M. (2014e). Resolving contradictions in institutional demands through loose coupling. Industrial Marketing Management, 67 (this issue). Oliver, C. (1991). Strategic responses to institutional processes. Academy of Management Review, 16(1), 145–۱۷۹٫ Ostrom, E. (2010). Beyond markets and states: Polycentric governance of complex economic systems. American Economic Review, 100, 641–۶۷۲٫ Roberts, P. W., & Greenwood, R. (1997). Integrating transaction cost and institutional theories: Toward a constrained-efficiency framework for understanding organizational

Institutional theory in business marketing: A conceptual framework and future directions

Zhilin Yang a,b, ⁎, Chenting Su a a Department of Marketing, City University of Hong Kong, Hong Kong b School of Management, China University of Mining & Technology, China

abstract

Institutional environments exert significant effects on organizational behavior, structure, strategy, governance, and process. To gain competitive advantage, managers are striving for legitimacy while maintaining efficiency. In line with this thinking, we propose the developmental process of institution-driven and legitimacyembedded efficiency, and emphasize the confluence of legitimacy and efficiency in the context of business marketing. We then highlight several promising directions for further research on the development of institutional theory and its application in business marketing. Finally, we present a brief summary of each paper in this special issue. © ۲۰۱۴ Elsevier Inc. All rights reserved.

Introduction

Institutional theory provides a non-economic explanation of organizational behaviors and strategies (DiMaggio & Powell, 1991; Scott, 2008). Institutions regulate economic activities by setting the rules of the game as the basis for production, exchange, and distribution. Thus, it is essential for firms to follow established rules, norms, and belief systems to gain legitimacy and mobilize their social, economic, and political resources in order to adapt to specific institutional environments in view of enhancing firm performance (Yang, Su, & Fam, 2012). Scott (2008) has claimed that institutional theory has reached its adulthood. Nevertheless, relatively limited research on institutional theory has been conducted in the area of business marketing in a rigorous way. As an open system with rapid globalization, business markets have been facing even more complex, often contradicting institutional environments. As such, scholars have called for further coverage of a wide range of questions related to the development and application of institutional theory in business marketing (e.g., Grewal & Dharwadkar, 2002; Yang, Su, & Fam, 2012). This special issue of Industrial Marketing Management assumes the challenge of motivating innovative research, featuring strong theoretical grounding and empirical rigor, to explore two broad, interrelated arenas of institutional theory that bear on legitimacy and efficiency in the field of business marketing. The first arena lies in the development and conceptualization of various institution-based constructs and their relationships with other well-established theories, such as transaction cost economics, resource-based view, ecology theory, agent theory, and social network theory. For example, firms often employ such approaches as isomorphism, decoupling, or ceremonial adoption to gain social acceptance from various legitimating parties while maintaining efficiency (Martinez & Dacin, 1999). How can these concepts apply to marketing practices in channel management? The second area is to explore performance implications of institutional environments from an interactive perspective (Yang & Wang, 2011). Such interactive perspectives explore how firms accommodate strategic responses to handle institutional constraints and take advantage of institutional capital. Distinct institutional pressure and process (e.g., regulating, validating, and habitualization) evoke strategic business actions, which, in turn, affect firm performance (Grewal & Dharwadkar, 2002; Oliver, 1991)

چکیده :

محیط موسسه ای یا نهادی تاثیر قابل توجهی بر رفتار ، ساختار ، استراتژی ، مدیریت و فرآیندهای سازمانی دارد. برای حصول مزایای رقابتی ، مدیران باید به دنبال اصول باشد و کارکرد را حفظ کنند. در راستای چنین تفکراتی ما فرآیند توسعه اصولی را مطرح کرده ایم که در آن کارکرد پنهان بوده و به رعایت اصول و کارکرد در محتوای بازاریابی تجاری تاکید می شود. سپس چندین نکته امیدوارکننده برای تحقیقات و توسعه تئوری نهادی ارائه کرده و کاربرد آن را در بازاریابی تجاری بررسی کرده ایم. در آخر نیز خلاصه ای از هر مقاله در رابطه با مسائل خاص ارائه نمده ایم.

مقدمه

تئوری نهادی و یا موسسه ای ، توضیح غیر اقتصادی برای رفتارها و عملکردهای منطقی است. موسسات و نهادها از فعالیت های اقتصادی بر اساس یکسری از اصول استفاده می کنند که مبنایی برای تولید تبادل و توزیع به کار گرفته می شود. بنابراین شرکت ها باید یکسری اصول مشخص را دنبال کنند و از سیستم های اعتقادی و هنجارهایی تبعیت نمایند که می توانند منابع اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی را برای تعدیل در محیط های خاص تامین کرده و کارکرد شرکتی را گسترش دهد. Svi معتقد است که تئوری نهادی به بلوغ خود رسیده است با این وجود تحقیقات اندکی در مورد تئوری نهادی در زمینه بازاریابی تجاری صورت گرفته است. بازارهای تجاری به عنوان یک سیستم باز که با تحول سریع جهانی شدن روبه رو می باشد ، با شرایط متناقض و محیط پیچیده ای درگیر است. بنابراین متخصصان امر به دنبال پوشش بیشتر سوالات مربوط به توسعه و کاربرد تئوری نهادی در بازاریابی تجاری هستند.

در مسئله خاص مدیریت بازاریابی صنعتی فرض بر این است که چالش ایجاد انگیزه در تحقیقات ابداعی و بررسی زمینه های تجربی و تئوری تا پیگیری زمینه های مرتبط ارزیابی گردد تا کارکرد و چارچوب مشخصی برای بازاریابی تجاری حاصل شود. اولین مورد به توسعه و مفهوم سازی ساختارهای موسسه ای مختلف و ارتباط آن با شرایط کاری مربوط می شود که در آن اقتصاد هزینه ، دیدگاه مبنی بر منابع تئوری اکولوژیکی ، تئوری عامل ، تئوری شبکه اجتماعی مدنظر قرار می گیرد. به طور مثال شرکت ها معمولا از راهکارها به عنوان ساختارهای هم ریختی ، ساختارهای منفک و ساختارهای اصولی استفاده کرده تا به پذیرش اجتماعی از طرف احزاب مختلف دست یافته و همچنان کارکرد را حفظ کنند. اکنون این سوال مطرح است که چگونه می توان از مفاهیم مذکور برای بازاریابی در مدیریت کانال استفاده کرد؟ زمینه دوم پیگیری کارکرد و توسعه ساختاری از دید ارتباط دوسویه است. چنین دیدگاهی مشخص می کند که چگونه پاسخ های استراتژیک برای پوشش محدودیت ها و استفاده از مزایای سرمایه نهادی مناسب خواهد بود. فرآیند و فشارهای نهادی ( ضابطه سازی ، ارزیابی و رفتارسازی ) ، اقدامات استراتژیک را فراخوانی کرده و در نقطه مقابل کار کرد شرکتی را تحت تاثیر قرار می دهد.

50,000 ریال – خرید

تمام مقالات و پایان نامه و پروژه ها به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی
  • تحقیق تاثیر ارزشهای اسلامی بر بازاریابی
  • مقاله برنامه و بودجه بازاریابی
  • تحقیق رابطه رایانه ای سازی کردن با عملکرد بازاریابی
  • مقاله اصول بازاریابی تلفنی
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    براي قرار دادن بنر خود در اين مکان کليک کنيد
    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید
    

    جستجو پیشرفته مقالات و پروژه

    سبد خرید

    • سبد خریدتان خالی است.

    دسته ها

    آخرین بروز رسانی

      شنبه, ۲ بهمن , ۱۳۹۵
    
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط دیجیتال ایران digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایdjkalaa.irمحفوظ می باشد.