مقاله انگلیسی نشانه های تجاری در بازارهای جدید و قانونگذاری و یا عامل ارزیابی شدن با ترجمه فارسی


دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

مقاله انگلیسی نشانه های تجاری در بازارهای جدید و قانونگذاری و یا عامل ارزیابی شدن با ترجمه فارسی مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۲۰  صفحه ترجمه فارسی و مقاله اصلی ISI با نام Trademarks in New Markets: Simple Infringement or Cause for Evaluation?   شامل ۱۸ صفحه انگلیسی است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله انگلیسی نشانه های تجاری در بازارهای جدید و قانونگذاری و یا عامل ارزیابی شدن با ترجمه فارسی نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک مقاله مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد

فهرست مطالب

چکیده    ۳
مقدمه    ۴
۲:زمینه هنجاری    ۵
خدمات اینترنت و اگهی    ۵
۲:۲,   قانو نگذاری هماهنگ     ۵
۲:۳: عقبیدهag از گوگل    ۷
۳٫ . روش ECJ برای پرکردن این منطقه خاکستری    ۸
۳٫۱روش ecj در ناحیه خاکستری  مارک تجاری استفاده    ۸
۳٫۲ معافیت از مسئولیت    ۱۰
۴٫۲٫۱ محروم صاحب اموال یا دارایی    ۱۳
۴٫۲٫۲ تعریف اموال و هدف آن    ۱۴
توصیف گستره و محدودیت های اموال    ۱۵
۵:نتیجه گیری    ۲۲

Trademarks in New Markets: Simple Infringement or Cause for Evaluation?

Abstract.

Are search engines liable for trademark infringemen t for offering trademarks as ‘keywords’ to others than the trademark owner? Is t he act of displaying or arranging the display of an advertisement for identical or similar goods to that of a registered trademark that has been selected and stored by an internet service provider infringing the trademark owner’s exclusive right? Is the act of providing an information socie ty service in e-commerce unlawfully encumbered by a flood of trademark complaints? The answer depends on perspective. This article discusses alternative ways of bridging grey areas between har monizing legislation. It stops to ask whether, instead of how rights apply in new settings. It discusses the process of decision-making; i.e. how different approaches to interpretation affect diffe rent right positions. On the one hand, it considers trademarks as property that confers on the owner a right to exclude others, when harm is established. It asks what property protection entai ls for trademark owners, in theory and practice. On the other hand, it considers other interests exp licit or implicit in legislation and weighs them against the legitimate interests of trademark owner s, in new settings. It compares these approaches by using concrete examples from EU cases and concludes that there are alternative ways of bridging the gap between overlapping and conflicting directives. © ۲۰۱۲ Katja Weckström. Published by JICLT. All rights reserved.

Introduction

Are search engines liable for trademark infringement for offering trademarks as ‘keywords’ to others than the trademark owner? Are buyers of trademarks as keywords prohibited from advertising their own goods or services in Sponsored links? Does it make a difference, if the goods offered for sale and advertised in a keywordtriggered advertisement are legally obtained, sold and manufactured or counterfeit? These were the broad questions that the ECJ considered in its Grand Chamber ruling in the so called Google Adwords –case.1 The court was however, forced to express its answer with specific trademark provisions; namely Articles 5 and 6 of the Trade Mark Directive (89/104/EC2 ) on the one hand, and the general provisions of the loosely harmonizing E-Commerce Directive (2000/31/EC3 ) on the other. In between lies a grey area, which neither directive expressly considers; that of contributory infringement or secondary liability for trademark infringement and that of liability for uses of trademarks on the internet and in particular, in internet advertising. However, a third directive

چکیده

همه موتورهای جستجو برای موارد تخلف تجارت تا صاحب تجارت کلمات اساسی اند و هدف نشان داده شده  اگاهی برای ضرورت و مشابه وسایل نشانه ثبت شده تجاری است که با خدمات اینرنتی تخلف قانون در حقوق صاحب مشخص و عمل فراهم کردن اطلاعات برای تجارت غیر قانونی تجارت الکترونیک با عوامل نشانه تجارت  است و پاسخ وابسته به جنبه ها است و مقاله روش جایگزین نواحی ی میان قانون را مشخص کرده  و برای پرسیدن توقف به جای چگونگی حقوق استفاده شده در مجموعه جدید است و فرایند تصمیم گیری را بحث می کنیم و چگونه روشها در بیان موقعیت مخالف به کار میروند و حفاظت سرمایه  برای نشانه تجاری است و تئوری و تمرین رادر بردارد و به عبارت دیگر ان علایق را نشان و به طور تلویحی در قانون و وزن داشتن ه انها برخلاف علایق قانونی برای صاحب تجارت است واین روشها رابااستفاده از مثالهای رادر برگرفته وشامل سه روش برای اختلاف میان همپوشانی و جهت متضاداست.


 

 

 

مقدمه:

موتورهای جستجو برای تخطی قانون نشانه تجاری کلمات کلیدی اند و خریدار منع از تبلیغات  وسایلششان در خطوط حمایتی اند و تفاوت برای مورد فروش و اگاهی به کار میرودو فروش و ساخت رادر برمیگیرد و سوالات در ecj در قانون گوگل  و بخش عمومی از تجارت الکترونیک رادر برمیگیرد و ناحیه خاکستری بدون بررسی تخطی قانون برای مورد  بدهی برای تخلف قانون و استفاده از نشانه های تجاری در اینترنت و اگاهی اینترنتی است و سومین جهت .این مقاله روشهای جایگزین را میان قانون هماهنگ است و به جای چگونگی قانون استفاده  شده در موارد جدید است و فرایند تصمیم گیری دربرمیگیرد و روشهای متفاوت که موقعیت مخالف متفاوت را تحت تاثیر قرار میدهد  و شامل نشانه تجاری سرمایه است که برای صاحب مواردی را مشخص می کند و بقیه را ممانعت کرده و حفاظت سرمایه برای صاحب تجارت رادر برمی گیرد و به عبارت دیگر ان نشانه تجاری سرمایه که به فرد حق خارج کردن دیگران راداده اینترنت آشکار در قانونگذاری برضد علایق صاحب تجارت است و در مجموعه جدید است و این روشها رابااستفاده از اختلاف بین موارد هم پوشانی و تضاد رادر برمیگیرد و در عمل نشان دادن و ترتیب ارائه اگهی ضروری و وسایل مشابه است که نشانه تجاری ثبت شده داشته ودر برای فراهم کننده اینترنت مشخص و عمل فراهم کردن اطلاعت ا در تجارت الکترونیک غیر قانونی است  پاسخ به  منظرمان بستگی دارد و من دادگاهها را مشخص و موارد ویژه در علایق شاخص را در بر و د

60,000 ریال – خرید

تمام مقالات و پایان نامه و پروژه ها به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت تجارت الکترونیک
  • تحقیق تجارت الکترونیک
  • مقاله فاکتورهای ارتقای رده بندی سایت در موتورهای جستجو
  • مقاله تجارت الکترونیکی
  • مقاله آموزش تجارت الکترونیک
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    براي قرار دادن بنر خود در اين مکان کليک کنيد
    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید
    

    جستجو پیشرفته مقالات و پروژه

    سبد خرید

    • سبد خریدتان خالی است.

    دسته ها

    آخرین بروز رسانی

      چهارشنبه, ۳ خرداد , ۱۳۹۶
    
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط دیجیتال ایران digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایdjkalaa.irمحفوظ می باشد.