مقاله مفاهیم برنامه‌نویسی تحت وب با استفاده ازASP.NET


دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

مقاله مفاهیم برنامه‌نویسی تحت وب با استفاده ازASP.NET مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۴۸  صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله مفاهیم برنامه‌نویسی تحت وب با استفاده ازASP.NET نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک مقاله مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد

 فهرست

فصل اول: مروری بر  Visual Studio.NET
۱-۱- مقدمه   ۲
۱-۲- مروری بر  Visual Stdio.NET   ۴u
۱-۳- .NET Framework   ۴
۱-۴ Common Language runtime   ۵
۱-۵ .NET Framework Class Library   ۶
۱-۶- زبانهای برنامه نویسی   ۹
۱-۶-۱- Visual Studio.NET   ۹
۱-۶-۱-۱- ارتقاء  IDE   ۹
۱-۶-۱-۲- امکانات جدید   ۱۱
۱-۶-۱-۳- پنجره ها   ۱۲
۱-۶-۱-۴- نوارهای ابزار   ۱۸
۱-۶-۱-۵- Menus ( منو ها )   ۱۹
۱-۶-۲- ASP.NET   ۲۱
۱-۶-۲-۱- معماری فایل ASP.NET   ۲۱
۱-۶-۲-۲- ساختار یک صفحه ASP.NET   ۲۳
۱-۶-۳- ADO.NET   ۲۶
۱-۶-۳-۱- شناخت تأ مین کننده های داده در  .NET   ۲۶
۱-۶-۳-۲- شناخت  DataSetها   ۲۸
فصل دوم: مروری بر SQL Server
۲-۱- مروری بر۲۰۰۰ SQL Server   ۳۱
۲-۱-۱- برنامه Service Manager   ۳۱
۲-۱-۲- برنامه  Client Network   ۳۲
۲-۱-۳- برنامه Server Network   ۳۳
۲-۱-۴- برنامه  Query Analyzer   ۳۳
۲-۱-۴-۱- Query Toolbar   ۳۴
۲-۱-۵- برنامه Enterprise Manager   ۳۶
۲-۱-۵-۱- stored procedures   ۳۸
۲-۱-۵-۲- ایجاد Stored Procedure با استفاده از Enterprise Manager   ۴۰
۲-۱-۵-۳- View   ۴۱
۲-۱-۵-۴-  مراحل ایجاد یک دید   ۴۱
منابع و مآخذ   ۴۳

منابع و مآخذ:

۱- جعفر نژاد قمی، ع، آموزش گام به گام  ASP.NET .

۲- وی مایر- ساوتل ، ر- ر،  آموزش  SQL  سرور ۲۰۰۰، انتشارات  مؤسسه علمی-فرهنگی نص.

۳- هدایت فر، ا،  خودآموز SQL در ۲۱ روز، موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران.

۴- هراتیان- فلاح ، س- م،  آموزش گام به گام  ASP.NET        ، انتشارات مؤسسه فرهنگی هنری سیمرغ.

۱-۱- مقدمه

درمورد علل شکل گیری  Visual Studio.NET  بطور خلاصه می توان گفت با اینکه مایکروسافت می‌دانست با ابزارهای قبلی شرکت می توان برنامه های اینترنتی نوشت ولی برای قبضه کردن بازار احتیاج به تکنولوژی جدیدی داشت . مایکروسافت از سال ۱۹۹۸ که ویژوال استودیو ۶ را به بازار وارد کرد در پی حل این مشکلات بود تا در سال ۲۰۰۰ ، NET. را در کنفرانس برنامه نویسان حرفه ای PDC به جهان معرفی کرد. از آن روز تا به حال مایکروسافت حدود ۸۰ % از توانش را برای تکمیل NET. مصرف کرده است . در همین راه پروتکلهای جدیدی مانند SOAP یا Simple Object Access Protocol را ایجاد کرد . همچنین نسل جدیدی از برنامه نویسی به عنوان Web Service را تهیه کرده است. از مهمترین دلائل استفاده از دات نت می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم.

طراحی برنامه های اینترنتی بر سبک برنامه های Win32 GUI: همانطور که می دانید برنامه نویسی برای Win32 GUI از قدرت خوبی برخوردار است ، در NET. برنامه های اینترنتی نیز از همین قدرت برخوردارند.

داشتن رابط گرافیکی خوب اینترنتی: به علت تغییرات اساسی که در برنامه در این سیستم داده شده برنامه اینترنتی قابلیت گرافیکی در حد برنامه های Win32 GUI دارند .

انتقال ساده به سیستم های دیگر:

 در NET. براحتی می توان برنامه ها را با یک کپی ساده به کامپیوتر های دیگر انتقال داد .

پشتیبانی از زبانهای مختلف:

 در NET. به زبانهای برنامه نویسی مایکروسافت مثل ویژوال بیسیک ، سی شارپ و یا ++C محدود نیستیم . به طوری که در حال حاضر نسخه های Cobol.NET و Pascal.NET در حال ساخته شدن است . اما شرکت مایکروسافت زبان ویژوال بیسیک را به عنوان زبان اصلی برگزیده است . این مساله ریشه در تاریخ مایکروسافت دارد !

Platform های آینده:

 هم اکنون NET. برای ویندوز نوشته شده است ولی در آینده نزدیک نسخه های Unix و Linux و همچنین برای Mobile و PDA نیز ارائه خواهد شد. این امر این امکان را می‌دهد که برنامه ای که برای ویندوز در NET. نوشته اید در تمامی سیستم عامل ها و دستگاه های بالا قابل اجرا باشد.

SQL Server 2000 موتور پایگاه داده ارائه شده توسط مایکروسافت است و ادامه ویرایش ۷٫۰ این محصول می‌باشد. مایکروسافت سرمایه گذاری عظیمی را صرف پشتیبانی و بازاریابی SQL Server 7.0 نمود و نتیجه آن ارائه  SQL Server 2000 است. این محصول پرکاربردترین موتور پایگاه داده در صنعت کامپیوتر برای محیط های ویندوز  NT/2000 است و ۶۸ درصد از پایگاه داده را بنا به اطلاعات وب سایت مایکروسافت به خود تخصیص داده است. البته انتظار می رود این روند ادامه یابد و سهم بیشتری از این بازار در اختیار مایکروسافت قرار گیرد.

SQL Server 2000 به عنوان یک سرویس در NT Workstation ، سرویس دهنده ویندوز NT یا هر ویرایشی از ویندوز ۲۰۰۰ پیاده سازی شده است. در صورت نصب بر روی ویندوز ۹۸ یا  ME به عنوان یک برنامه کاربردی که به سیستم وارد شده است اجرا می شود.کلیه برنامه های کمکی نظیر Enterprise Manager مانند برنامه های معمولی سرویس گیرنده/ سرویس دهنده کار می کنند و به شما اجازه می دهند پایگاه داده SQL Server را تقریبا از هر محلی کنترل کنید.

SQL Server نوعی از پایگاه داده به نام پایگاه داده رابطه ای را بکار می برد. در پایگاه های داده رابطه ای، داده ها در قالب جداول سازماندهی می شوند. جداول داده های مربوط به یک موضوع واحد را گروه‌بندی می کنند و حاوی سطرها و ستونهای اطلاعات هستند. جداول توسط موتور پایگاه داده در هنگام درخواست به یکدیگر مرتبط می شوند.

در SQL Server 2000 یک پایگاه داده لزوماً به یک فایل مجزا بسته نمی شود وبیشتر یک مفهوم منطقی مبتنی بر مجموعه ای از اشیاء مرتبط است. برای مثال یک پایگاه داده در SQL Server شامل نه تنها داده های خام بلکه شامل ساختار پایگاه داده ، ایندکس ها،ایمنی پایگاه داده و احتمالاً سایر اشیاء نظیر دیدها یا روالهای ذخیره شده خاص پایگاه داده است.

با توجه به مطالبی که بیان شد برای پیاده سازی پروژه از ابزارهای Visual Studio.NET و۲۰۰۰  SQLServer استفاده کردیم. این پروژه پیاده سازی یک سیستم تحت وب برای پذیرش بیمار در یک مرکز تصویر برداری می باشد. سیستم موردنظر ما از بخشهای پذیرش، گروه های تصویر برداری، بیمه و صندوق تشکیل شده است.

مطالب بصورت زیر تنظیم شده است :

فصل اول  مرور کوتاهی بر ابعاد گوناگون  Visual Studio.NET داریم. این فصل شامل ۴ قسمت با عناوین NET Framework. ، Visual Studio.NET ، ASP.NET و ADO.NET می باشد.

فصل دوم به معرفی ابزارها و برنامه های  ۲۰۰۰ SQL Server می پردازیم .

فصل سوم ، اهداف و نیازمندیهای  سیستم پذیرش مرکز تصویربرداری  را شرح می دهد .

فصل چهارم به به چگونگی پیاده سازی سیستم می پردازیم. در قسمت اول بانک اطلاعاتی سیستم را بررسی می‌کنیم. قسمت دوم مروری گذرا برامکانات فرم ها و بخش های گوناگون سیستم خواهیم داشت ، این قسمت در واقع راهنمایی برای کار با سیستم می باشد.  در نهایت در قسمت آخر بعنوان نمونه بخش پذیرش در سیستم را بطور کامل پیاده سازی می نمائیم.

۱-۲- مروری بر  Visual Studio.NET

در این قسمت  مرور کوتاهی بر بخشهای گوناگون  Visual Studio.NET داریم. این فصل شامل ۴ قسمت با عناوین NET Framework. ، محیط Visual Studio.NET ، ASP.NET و ADO.NET می باشد.

۱-۳- .NET Framework

   .NET Framework فن آوری است که در توسعه  Asp.NET ضروری می نماید و ارائه کننده سرویس های مقدماتی سیستم ها یی است که  Asp.NETرا مورد پشتیبانی قرار می دهند، نظیر ایجاد فرم های ویندوز، و فن آوری جدید  rich client development که در  .NET ارائه شده است .

درست همانند بسته اختیاری  ( Option Pack ) ویندوز  NT4  که به همرا ه ویندوز  NT4 نصب می‌شد و  Internet Information  Server 4.0 (IIS) و  Active Server Page Technologies را به ویندوز  NT4 می افزود،  .NET Framework نیز یک بسته  add-on ( افزودنی ) می باشد که روی ویندوزXP,2000,NT4.0,98/ME نصب می شود و سرویس های مقدماتی پشتیبانی سیستم را به فن آوریهای  .NET می افزاید .

.NET Framework شامل دو قسمت اصلی است:

Common Language runtime
.NET Framework Class Library

در ادامه به شرح هرکدام می پردازیم.

۱-۴- Common Language runtime

Common Language runtime یا (  به اختصار  Runtime  ) محیط  runtimeی را ایجاد می‌کند که در آن محیط کد های نوشته شده به زبانهای  .NET اجرا می گردند. Runtime مدیریت اجرای کدهای .NET را بر عهده دارد، که شامل مدیریت بلند مدت حافظه و آبجکت ها می شود. علاوه بر این سرویس های مدیریتی،runtime به توسعه دهندگان امکان اشکال زدایی، رسیدگی به استثنائات و وراثت در میان چندین زبان را می دهد .لازمه اجرای این وظایف این است که کامپایلرهای زبان از خصوصیات زبانهای مشترک  یا Common Language Specification (CLS ) ، که نمایانگر زیر مجموعه ای از انواع داده پشتیبانی شده توسط  runtime می باشد و در تمام زبانهای مورد استفاده  .NET مشترک است، پیروی نماید .

کامپایلر هر زبانی کد های نوشته شده توسط برنامه نویسان را به یک زبان میانجی به نام (MSIL یاMicrosoft Intermediate Language ( IL    کامپایل می کنند. سپس این  IL در زمان نصب به وسیله runtime ، به کد محلی کامپایل می شود و یا حین اولین اجرا به صورت  ( JIL ) Just-In-Time کامپایل می شود. از کدی که به    IL کامپایل می شود و به وسیله  runtime مدیریت می‌گردد، به عنوان  managed Code نام برده می‌شود. دلیل این نامگذاری، برعهده گرفتن مسئولیت مدیریت اجرای کد توسط  runtime است، که شامل معرفی آبجکت ها، اختصاص حافظه و جمع آوری پس مانده آبجکت ها و حافظه می باشد .

از کامپوننت های نوشته شده در  Managed Code و اجرا شده توسط  runtime به عنوان  .NET Managed Assemblies نام برده می شود و یا به اختصار فقط  assemblies خوانده می شود. Assemble ها واحد های اصلی گسترش در دنیای  .NET هستند و شباهت زیادی به  کامپوننت های COM دارند. با این تفاوت که، در حالیکه کامپوننت های  COM حاوی یک نوع کتابخانه متناظر برای تعریف چگونگی بکار گیری آنها توسط سرویس گیرنده هستند، یک assembly حاوی یک  manifest است که مجموعه ای از  Metadataها( فراداده ها) می باشند که محتویات  assembly را تعریف می‌کنند. از فوائد دیگر آن، ماهیت خود تعریفی کامپوننت های .NET است، به این معنی که برای اینکه بتوانند کار کنند، نیازی به ثبت شدن ( رجیسترشدن ) روی کامپیوتر ندارند .

این  Metadataهمچنین وظیفه تعریف وابستگیها و اطلاعات تفسیری متناظر با یک assembly را بر عهده دارد. این نه تنها باعث کسب اطمینان از برآورده شدن وابستگی های ضروری assemblyها می‌شود، بلکه به این معنی است که چندین نسخه از یک assembly می توانند درکنار هم روی یک کامپیوتر بدون ایجاد اختلال اجرا شوند. این موضوع گامی بزرگ در تقابل با “DLL Hell” (مکافات  DLL ) است، که برای تعداد کثیری از برنامه نویسان آزار دهنده است. کافی است تنها از یک برنامه نویس وب که با بیش از یک نسخه  ActiveX Data Objects (ADO) کار کرده باشد، سئوال کنید. مطمئن باشید که گوش شما پر خواهد شد از حکایاتی درباره برنامه های کاربردی که با یک نسخه جدید ADO به شکست انجامیده اند. با روی کارآمدن  .NET این مسائل به فراموشی سپرده خواهند شد. ازآنجایی که برنامه کاربردی مورد نظر می داند برای کدام نسخه از یک   assembly طراحی شده است، می تواند با گرفتن پرس وجو(query) از متادیتای اسمبلی ، نسخه صحیح را از میان نسخه های مختلف همان اسمبلی بیابد . نظارت CLR در هنگام اجرا شامل مدیریت حافظه ، کنترل صحت نوع متغیرها (type safety check) و مسائل دیگر می گردد. شکل  ۱-۱نحوه انجام این مراحل را نشان می‌دهد.

۱-۵- NET Framework Class Library

.NET Framework Class Library برای پشتیبانی از تلاشهای به عمل آمده توسط برنامه نویسان و با ارائه کلاسهای اصلی که برنامه نویسان می توانند برای ایجاد کلاسهای فرعی از آنها به ارث برند، طراحی شده است. این یک مجموعه سلسله مراتبی از کلاسهای .NET است که برنامه نویسان می‌توانند در برنامه ها کاربردی خودشان ازآنها استفاده نمایند. این کلاسها که به وسیله محفظه هایی به نام  namespace سازماندهی می‌شوند، هردونوع عملکرد مقدماتی و پیشرفته را که برنامه نویسان می‌توانند به آسانی برای دومین مرتبه مورد استفاده قرار دهند را فراهم می نمایند. آنها شامل کلاسهایی از انواع داده مشترک مقدماتی، کلاسهای فراهم کننده دسترسی به داده و کلاسهایی که چنین سرویس های سیستمی مانند طراحی ( که خبر خوبی برای کسانی است که از کامپوننت های  third-party برای ایجاد تصاویر در یک برنامه کاربردی ASP به صورت پویا استفاده می‌کنند )، عملکرد شبکه ( شامل  DNS و reverse DNS Lookups )، و خیلی چیزهای دیگر را پشتیبانی می‌کنند.

کتابخانه همچنین شامل کلاسهایی است که اساس ASP.NET را تشکیل می دهند، و شامل کلاس Page(بخشی از یک namespace به نامSystem.Web.UI) که تمام صفحات  ASP.NET ازآن مشتق می‌شوند و کلاسهای زیاد دیگری در یک namespace به نام  System.Web و فرزندان آن می باشند.

هر فضای نام شامل توابع مرتبط با یک قابلیت یا موضوع خاص است. جدول زیر تعدادی از فضاهای نام مهم مورد استفاده را معرفی می نماید. 

دات نت استفاده از قابلیت های کلاسها را با حذف مرحله ساختن شیئی از کلاسهای دارای عضو ثابت یا اشتراکی ( توجه داشته باشید که همه کلاسها عضو ثابت ندارند) آسانتر کرده است.

چارچوب دات نت حدود ۱۰۰ فضای نام مختلف را در بر می گیرد. از این تعداد فقط ۴۰ فضای نام مهم در جدول فوق بطور خلاصه معرفی گردیده اند. برای دیدن لیست کاملی از این کلاسها می توانید به موضوع “Class Library” در راهنمای محیط برنامه نویسی دات ت (Visual Studio .NET) مراجعه کنید.

۱-۶- زبانهای برنامه نویسی

چارچوب دات نت از زبان برنامه نویسی مستقل است. این بدین معنی است که شما برای نوشتن یک برنامه دات نت میتوانید از هر زبانی که کامپایلر سازگار با CLR دارد استفاده کنید. مایکروسافت علاوه بر ارائه زبانهای برنامه نویسی خود ،  با تولید کنندگان زبانهای دیگر مانند دلفی ، پرل ، ایفل ، کوبول ، پیتون ، اسمال تاک و… برای پشتیبانی آن زبانها همکاری کرده است.

در حال حاضر زبانهای Visual Basic .NET و Visual C# مرسومتر از بقیه زبانها هستند. این دو زبان قابلیت های مشابهی را برای ساختن برنامه های وب و ویندوز ارائه میکنند. بیشتر تفاوت های این دو زبان در کلمات کلیدی بکار رفته میباشند.

۱-۶-۱- Visual Studio.NET

۱-۶-۱-۱- ارتقاء  IDE

برخی از موارد ارتقایی که در Visual Studio.NET خواهید یافت، شامل امکانات زیر هستند :

Start Page:

 این صفحه پیش فرض است که هر دفعه با آغاز Visual Studio.NET نمایش داده می‌شود و به شما امکان می دهد که اولویت های خود را در مورد   IDE اعمال کنید ، به پروژه های موجود و پروژه های اخیر دسترسی یابید و پروژه های جدید را ایحاد نمایید.

Multilanguage IDE :

 برخلاف  Visual Studio 6.0 ، که از  IDE های متفاوتی برای هر زبانی استفاده می کرد (با وجود اینکه  Visual Inter Dev و Visual J++ از یک  IDE  اشتراکی استفاده می کردند)، درVisual Studio.NET ، تمام زبانها از یک  IDE استفاده می کنند . معنی آن این است که امکانات استانداردی چون  Find ,Replace , debugging و غیره ، در زبانهای مختلف به یک شکل کار می کنند. این خود به تنهایی یک مورد مؤثر و بزرگ است.

Command Windows:

 ترکیبی از پنجره  فوری  Visual Basic و یک خط فرمان است. پنجره فرمان به شما اجازه اجرای فرامین  Visual Studio یا عبارت کد نویسی شده را ، با توجه به مد پنجره می دهد. شکل  ۲-۱یک پنجره فرمان را که به مد فوری  (immediate mode) سوئیچ شده و از فرمان  immed استفاده می کند ، نشان می دهد. پنجره فرمان دارای دو  mode (حالت) است.

حالت فرمان(Command Mode):

به شما امکان اجرای فرامین  Visual Studioرا بدون استفاده از سیستم منو یا اجرای فرامین که در هر منویی ظاهر نمی شود را می دهد .

حالت فوری (Immediate Mode ):

که در اشکال زدایی (debugging ) به کار می رود به شما امکان ارزشیابی عبارات، بررسی مقدار متغیرها، اجرای ساختارهای برنامه ها و توابع و غیره را می‌دهد.

Tabbed documents:

برای تسهیل مدیریت چندین فایل در حال ویرایشی که به صورت همزمان طراحی شده اند به کار می رود. واسط  کاربر  [ Tabbed documents ]به شما امکان می دهد تا تمامی فایل هایی را که به طور همزمان ویرایش می کنید  ببینید . این امر باعث تسهیل سوئیچ به جلو و عقب کردن بین پنجره های در حال ویرایش، که باز هستند می شود. اگرچه شما هنوز می‌توانید Visual Studio.NET را برای استفاده از متد قدیمی مورد استفاده توسط  Visual Studio 6 تنظیم نمایید ، تنها کافی است گزینه Optionsرا از منوی Tools  انتخاب کنید ، گزینه  General را در پوشه Environment انتخاب نمایید، از  Tabbed Documents به  MDI environment سوئیچ نمایید و سپس بر روی دگمه OK کلیک کنید. برای تأثیراین تغییرات،لازم است Visual Studio.NET را راه اندازی مجدد کنید.

ویرایشگر  HTML بهبود یافته :

 ویرایشگر  HTML برنامه Visual Studio.NET همانند Visual InterDev پیش از خود، دو نمای طراحی و نمای  HTML (منبع) را فراهم می نماید.

Visual Studio.NET با پنجره  Quick View ارائه شده توسط Visual InterDev  فرق زیادی کرده است. در عوض، صفحات را در یک پنجره مرورگر الحاقی، پیش نمایش می دهد که نمای واقعی‌تری از چگونگی نمایش صفحه ارائه می شود. ویرایشگر بهبود یافته،همچنین از طریق خصوصیت targetSchema و با مشخص کردن طرح HTMLی که می نویسد، حمایت می شود. تنظیم کردن targetSchema تعیین می کند که کدام عناصر از طریق امکانات تکمیلی ساختار ویرایشگر در دسترس قرار خواهند گرفت و به  IDE اجازه می دهد تا شما را در مقابل دستور زبان ناصحیح موجود در متن targetSchema مورد انتخابتان، پشتیبانی نماید .

۱-۶-۱-۲- امکانات جدید

علاوه برارتقاء  IDE امکانات کاملاً جدید زیادی در  Visual Studio.NET  IDE وجود دارند .

ویرایشگر  XML : این ویژگی به شما امکان می دهد داده  (.xml)  XML و فایل های Schema (.xsd) را در منبع داده، یا نماهای  Schema بسته به نوع فایل XMLی که در حال ویرایش آن هستید، ویرایش کنید .

مستنداتی که بطور خودکار تولید شده اند : از امکانات بسیار جالبی که فعلاً تنها در  C# موجود است، این است که به شما امکان می دهد تا مستنداتی ازتوضیحات و با استفاده از یک جداکنندهُ توضیح خاص(///) و دستور زبان در کد  C# خود ایجاد نمایید. Visual Studioهمچنین می تواند مستندات HTML را برای پروژه هاو راه حلها، بدون توجه به زبان مورد استفاده پروژه تولید کند.

راهنمای پویا: از امکاناتی که راهنمای حساس به متن هنگامی که با IDE کار می کنید فراهم می‌کند، این است که در حالی که فایل ها، کنترل ها و کدها را به پروژه خود اضافه می کنید، موضوعات موردنظررا توصیه می کند. شکل  ۳-۱پنجره راهنمای پویایی را نشان می دهد که هنگام ویرایش عنصر<html> از یک فرم وب ظاهرمی شود .

پشتیبانی از نصب کننده ویندوز :

 Visual Studio اکنون از این تکنولوژی بهبود یافته، برای برنامه های کاربردی ویندوز حمایت می کند که شامل پایین آوردن نیاز های زمان نصب، درصورت ایجاد مشکلات نصب می شود. حتی می‌توانید بسته های نرم افزاری را برای برنامه های کاربردی وبی به کار ببرید که به شما اجازه نصب و اجرای برنامه های کاربردی  ASP.NET را روی ماشینهایی می دهند که  .NET Framework را به صورت نصب شده ندارند. این بسته نرم افزاری ، تمامی فایل های ضروری زمان اجرا را برای شما نصب خواهد کرد .

۱-۶-۱-۳- پنجره ها

45,000 ریال – خرید
 

تمام مقالات و پایان نامه و پروژه ها به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پروژه وب سایت مدرسه
  • پروژه طراحی و پیاده‌سازی یک وب‌سایت اشتراک‌گذاری با زبان‌های ASP.Net و #C
  • مقاله اصول برنامه نویسی اسمبلی
  • پروژه طراحی وب سایت املاک متن
  • پروژه طراحی و پیاده سازی سایت با زبانهای برنامه سازی تحت وب
  • برچسب ها : , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    براي قرار دادن بنر خود در اين مکان کليک کنيد
    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید
    

    جستجو پیشرفته مقالات و پروژه

    سبد خرید

    • سبد خریدتان خالی است.

    دسته ها

    آخرین بروز رسانی

      شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
    
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط دیجیتال ایران digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایbankmaghale.irمحفوظ می باشد.